Herbalife!!

lelo

Glad i forumet
Jeg har drevet med Ketosekur en stund og gikk lett ned, raskt.. men kroppen sjanglet litt, trenger næringa, i hvertfall så lenge jeg ammer[:)] Så da begynte jeg å bruke Herbalife til vektreduksjon (brukt det som tilskudd da jeg trente 2x daglig), og GUDAMEEEEEEEEEEEEEEG for et overskudd jeg har om dagen!![:D] også går jeg ned i vekt.. hva kan være bedre da?![:)]
Fått bestilt tannlegetime til meg selv, manuellterapitime og legetime til M, ordnet siste med selvangivelsen, vasket kjøleskapet og fryseren, vasket klær, trilla tur, trent trappeintervaller og bakkeintervaller.. Og dette er meg, som ikke hadde overskudd til en dritt annet enn det jeg måtte med baby og hus.. [:-] DEILIG!!

Høres bra ut! At du har funnet noe som funker! Energibombe du nå da, høres det ut som!

Hvor bestilte du manuellterapauttime?

Er det sånne homepartypodukter? Eller får man kjøpt det f.eks på nett?
Er desperat etter litt energi.. men vil ikke ned i vekt da [8|] 

Bare en liten tanke...  Når begynte minien din å tulle på kveldene? Eller har han gjort det hele tida?

Er det pulver dette eller? Bruker du det istedet for to måltider om dagen eller noe..middag og kvelds eller noe??
 Kan man bruke dette når man ammer eller??
 Vil gjerne ha mer energi OOOOG gå ned..[:D]

Er det nesten det samme som det nutrilet greiene..?

ORIGINAL: Molly80

Høres bra ut! At du har funnet noe som funker! Energibombe du nå da, høres det ut som!

Hvor bestilte du manuellterapauttime?

Der du anbefalte, hos hun Kjersti[;)] på Ottestad!

ORIGINAL: FjerneErna

Er det sånne homepartypodukter? Eller får man kjøpt det f.eks på nett?
Er desperat etter litt energi.. men vil ikke ned i vekt da [8|] 

Herbalife selges bare av selvstendige distributører, slik at man skal få veiledning og oppfølging gjennom prosessen! Det kan bruker av folk som trener mye, for å få energi og overskudd, for å gå opp og ned i vekt.. Du har kanskje sett "På hjul med Dag Otto"? Det programmet er sponset av Herbalife[:)] søk på nett (herbalife.no) og se om det er noen distributører nær deg!

ORIGINAL: FjerneErna

Bare en liten tanke...  Når begynte minien din å tulle på kveldene? Eller har han gjort det hele tida?

Hehe, vært tullete på den fronten siden dag 1 han[:-] med noen få unntak innimellom...[:)]

ORIGINAL: taita81

Er det pulver dette eller? Bruker du det istedet for to måltider om dagen eller noe..middag og kvelds eller noe??
Kan man bruke dette når man ammer eller??
Vil gjerne ha mer energi OOOOG gå ned..[:D]

Er det nesten det samme som det nutrilet greiene..?

Ja, det er pulver basert på urter[:)] Det er 100% naturlig og ikke farlig med tanke på amming, heller tvert i mot, for man sørger for at kroppen får de næringsstoffene den trenger...
Jeg spiser bare middag som fast føde.. Ellers er det shake (høres kanskje kjedelig ut, men veldig enkelt for min del i stedet for andre dietter hvor man kan spise noe og ikke det og det, men det[:-]) og de nye barene de har fått (mye bedre enn nutrilett sine barer.. minner om bixit! Den er et måltid den også... ellers har Herbalife alt mulig.. Naturbaserte hudpleieprodukter og hårprodukter, sminke osv... Jeg har en tante som er distributør, bor på Askøy, så jeg har vokst opp med dette som et tillegg til vanlig kost, da jeg trente ekstremt mye da jeg var yngre[:)]
Jeg aaaaaner ingenting om Nutrilett, så kan dessverre ikke uttale meg om det[:)][:)]
Søk på nett om du finner en distributør nær deg, om du er interresert![:)]

*springeråleiter* Vil og ha vidundermiddel![:D]

Back
Topp