Her...

Soul

Forumet er livet
kunne jeg tenkt meg inn :)

begynner prøvinga i juni, så får håpe at det klaffer ganske kjapt :)
 
Her vil jeg og :) Begynner å prøve i juni, da er jeg ferdig med farlige kjemikalier på lab og medisinen min er utav kroppen.. Gleder meg
 
Vi begynner prøvingen juni eller juli så her eller april forumet
 
Hei damer! Sniker meg forsiktig inn her også med ønske om å være her inne tiden fremmover ;) Mannen og jeg skal starte prøvingen per juni for aller første gang! *hjelp*! Mao, skal et mirakel til å få terminen 9 mnd etter første forsøk, hehe, men vi starter jo alle med godt mot eller hva damer? Dette er forresten mitt første innlegg i babyverden. Har imidlertid lest uendelige mange innlegg etc for å skaffe mer info om den kommende baby dansingen, så føler meg svært godt forbredt :) Dere da, begynt å forbrede dere? Klem fra meg.
 
Har begynt å ta vitaminar, tran og Folat.
Har også kjøpt inn bidronninggele og wildyam.
EL testar og graviditetstestar ligg klare (har tenkt å begynne å teste EL no for å ha litt kontroll på den)
Har tempa med BabyComp sidan desember.
Elles so er eg klar som et egg som du sikkert ser :D
Har virkelig store håp om at spiren skal sitte i Juni!
 
ingen forberedelser enda her.... har jo ei lita prinsessa fra før, og der gikk det såå fort at jeg aldri rakk å bruke noen el.tester eller ellers piller og middler for å få prøvinga til å gå fortere. vi prøvde kun i 2 måneder også var jeg gravid. så vel... jeg satser på at det går like fort denne gangen også, så får vi heller ta skuffelsen etterhvert, hvis det ikke blir slik.

men skal begynne med folat om ikke så lenge da, det synes jeg er viktig!

AlfaOmega skrev:
Hei damer! Sniker meg forsiktig inn her også med ønske om å være her inne tiden fremmover ;) Mannen og jeg skal starte prøvingen per juni for aller første gang! *hjelp*! Mao, skal et mirakel til å få terminen 9 mnd etter første forsøk, hehe, men vi starter jo alle med godt mot eller hva damer? Dette er forresten mitt første innlegg i babyverden. Har imidlertid lest uendelige mange innlegg etc for å skaffe mer info om den kommende baby dansingen, så føler meg svært godt forbredt :) Dere da, begynt å forbrede dere? Klem fra meg.



 
Her har eg lyst inn òg! :)
 
Oh det hadde vært LYKKE å komme inn i denne gruppen! 

Mistet i siste uke, 7-8 uker på vei og nå venter jeg bare på å blødningene slutter så at vi kan starte prøvinga igjen.... gidder ikke å vente og ønsker sååå sterkt å bli gravid så fort som mulig igjen. 

Lykke til alle sammen!!!! Håper at dere alle sammen får en spire i magen snart som sitter godt!! emoticon
 
Hit vil jeg også.
Planer om å starte prøvingen i løpet av noen uker nå. Spennende!!

Lykke til damer!

Og husk folaten!
 
Vel, etter å ha fått bekreftet MA idag, ønsker jeg meg dermed inn hit!!!! Skal vel litt til at det sitter ny spire på første forsøk, men lov å håpe;)
 

Vi er i 2 pp og skal begynne å prøve igjen om noen uker:-D Terminen blir da 1. mars. Håper så inderlig det går fort, for vi ønsker oss veldig et barn:-)
Lykke til alle sammen!! En spennende tid dette her:)
 
Håååååper på å komme inn hit jeg også <3 Mistet lille spire for 8 dager siden etter et halvt års prøving :( Har såvidt begynt å få litt EL-slim nå så krysser fingre og tær for eggløsning til uka!

Masse lykke til alle sammen :D
 
Håper på å få komme inn her jeg også! Blir pp 5, så nå håper jeg det klaffer snart:) Med førstemann klaffa det på første forsøk, så jeg begynner og bli litt utålmodig nå:p
 
Er veldig klar for å komme inn her. 1.mann brukte vi 7 mnd på, neste graviditet tok 4 mnd, men mistet i februar. Så nå prøver vi igjen 4. forsøk. Har ei venninne som mistet 1 uke etter meg, og hun ble gravid med etter 2 mnd. Så nå venter vi utolmodig på EL ;D
 
Her vil jeg også inn! Endelig i gang med en ordentlig syklus etter at jeg sluttet på p-piller rundt påske. Dette blir spennende:)
 
godt å se at det er mange som er her allerede og som ønsker seg inn her. lykke til alle sammen, mars baby hadde jo bare vært såååå perfekt! :)
 
Back
Topp