Her var det..

Lille Mille

Gift med forumet
ikke mye liv [&:] Hva gjør dere i dag da?? Det er jo ikke akkurat mye å finne på i dette været vel? Planer for kvelden??

Jeg har akkurat satt en sjokoladekake inn i stekeovnen jeg [:)] Nam nam!! Har IKKE godt av det, men hva annet skal man gjøre da?? Også står min kjære å lager middag. Så etter middag blir det fersk, deilig sjokoladekake til dessert!! [:D]

Senere blir det film titting mens jeg strikker videre på babyteppet. Er faktisk ferdig om så ikke altfor lenge [:)] *Stolt* Endelig fullført noe jeg har begynt på!

Håper alle får en fin kveld! [:D]

Nam, nam det hørtes godt ut med kake. Kos deg snuppa.

Idag har jeg tatt med nevøen min til frisøren, han begynner på skolen til mandag.
Så spanderte på han en klipp. Skulle være akkurat som onkelen sin. Herlig.
Han ble så tøff på håret, hanekam å greier. Så da måtte vi jo handle en tøff/rocka t-shorte som sto i stil til håret.
Etter det var det lunch hos søster'n og svoger.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra harry-tur til sverige. Fikk handlet litt da.
Eller skal kvelden tilbringes i sofaen under ett pledd.

Ha en fin lørdagskveld jenter. [:)][:)][:)]

Naaam... sjokolade kake?? hmmm?? du sa du bodde henne[8D] hihi..

Vi skal til svigermamma og spise taco i kveld og se på sykehuset i aidensfild[:D]

Her har vi sol[8D] Så vi har vært ute det meste av dagen, bygger garasje og maler bod[:)] Men nå gikk jeg inn, for gikk tom for maling[&:] Har laget middag, kylling[8D]
I kveld får vi vel besøk eller skal på besøk og drikke noen kalde pils på en veranda[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Her har vi sol[8D] Så vi har vært ute det meste av dagen, bygger garasje og maler bod[:)] Men nå gikk jeg inn, for gikk tom for maling[&:] Har laget middag, kylling[8D]
I kveld får vi vel besøk eller skal på besøk og drikke noen kalde pils på en veranda[:)][:)][:)]

Send sola hit a vennen.
Bare regner her. [&:]

Søte dere er jenter [:)] Flinke dere er til å gjøre ting når det regner [;)] Og heldige Randålf da, som har sett sol!! *SJALU*

Vi fikk overraskelsesbesøk, broren til mannen min - med kone og barn. Kjente jeg ikke var helt klar for den der altså [:o] men nå dro de akkurat, skal si det var deilig det også [:D]

Nå blir det film!

*Bobbo* når jeg hører hvor flink du er med nevøen din, så vet jeg at du kommer til å bli verdens beste mamma [;)]

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: RANDÅLF

Send sola hit a vennen.
Bare regner her. [&:]

Her har det øst ned i flere dager, så tror vi beholder solen litt til[8D][8D]

Back
Topp