Knertemamma Glad i forumet 18 Aug 2007 #4 ..................men gråter ikke for det.........................
Knertemamma Glad i forumet 18 Aug 2007 #5 ................ikke helt alene hjemme da......Jesper ligger og sover.............
Knertemamma Glad i forumet 18 Aug 2007 #6 hei du!!! Flere som får tenner ja!! IKKE gøy!!!! kjenner igjen det med møkka-praten.....siste pysj fikk han i sta....gikk 4 i går kveld/natt. tenkte jeg skulle se om jeg skulle laget meg kylling, men SLITER med å komme meg fra PC'en... MERKELIG!
hei du!!! Flere som får tenner ja!! IKKE gøy!!!! kjenner igjen det med møkka-praten.....siste pysj fikk han i sta....gikk 4 i går kveld/natt. tenkte jeg skulle se om jeg skulle laget meg kylling, men SLITER med å komme meg fra PC'en... MERKELIG!
Knertemamma Glad i forumet 18 Aug 2007 #7 høres ut som om du har nok å gjøre ja!!! [:D] jeg og Jesper er alene hjemme vi........STILLE HER!!!!! Hatt problemer med BV jeg også.....*KRISE*PUSTE-PROBLEM* [:D]
høres ut som om du har nok å gjøre ja!!! [:D] jeg og Jesper er alene hjemme vi........STILLE HER!!!!! Hatt problemer med BV jeg også.....*KRISE*PUSTE-PROBLEM* [:D]