Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Gratulerer så mye til dere Jeg har termin Ca 9 juli <3

Min viser 28 juni, så jeg svipper litt innom begge grupper! Men gratulerer så mye med spire i magen, det er så spennende! Er det din første?Jeg får være den første da!
Vipper mellom 30.juni og 1.juli på termin, så jeg får henge litt på begge grupper til jeg får bekreftet ny dato
Gratulerer på forskudd til alle nygravide! Nå må dere jo komme snart, jeg er 4+2 i dag![]()

Gratulerer til deg også!!Min viser 28 juni, så jeg svipper litt innom begge grupper! Men gratulerer så mye med spire i magen, det er så spennende! Er det din første?![]()

Åh, spennende!!Gratulerer så mye.! Jeg sniker rundt her enn så lenge. Venter på positiv digital son jeg skal ta fredag. Ellers svake tester!Håper det klaffer og at det blir juli denne gangen

Tusen takk! Jeg er så spent!! Åja, ja da skjønner jeg det føles nytt ut igjenGratulerer til deg også!!
Nei, jeg har en sønn på 12 år så i utgangspunktet ikke men føles sånn![]()

Så spennende!! Krysser fungrene for degHei dere. Kanskje jeg tør å skrive litt herfikk svak ositiv i går og litt sterkere i dag...
På digital stod det "ikke gravid"... så vi får se![]()

Litt tilbakeholden med å melde meg til en termingruppe, da jeg forrige gang måtte melde meg ut etter noen dager. Men vi prøver igjen; barn nr 2, graviditet nr 3, termin ca 09 juli!