Her var det jaggu stille

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg får være den første da! :D

Vipper mellom 30.juni og 1.juli på termin, så jeg får henge litt på begge grupper til jeg får bekreftet ny dato :dance008

Gratulerer på forskudd til alle nygravide! Nå må dere jo komme snart, jeg er 4+2 i dag :happy093
 
hei hei! Jeg skal visstnok ha termin rundt 5 juli om jeg følger terminkalkulatoren på siden her (uke 3+5):flower

Takk, og gratulerer til deg også <3

usikker på om det er riktig, for jeg testet positiv på vanlig test for 2 dager siden (ikke tidlig test), men mens startet 26 september, såå blir spennende å se hvilken dato jeg får etter hvert :)
 
Last edited:
Gratulerer så mye.! Jeg sniker rundt her enn så lenge. Venter på positiv digital son jeg skal ta fredag. Ellers svake tester! :Heartred Håper det klaffer og at det blir juli denne gangen
 
Jeg får være den første da! :D

Vipper mellom 30.juni og 1.juli på termin, så jeg får henge litt på begge grupper til jeg får bekreftet ny dato :dance008

Gratulerer på forskudd til alle nygravide! Nå må dere jo komme snart, jeg er 4+2 i dag :happy093
Min viser 28 juni, så jeg svipper litt innom begge grupper! Men gratulerer så mye med spire i magen, det er så spennende! Er det din første? :Heartred:Heartred
 
Min viser 28 juni, så jeg svipper litt innom begge grupper! Men gratulerer så mye med spire i magen, det er så spennende! Er det din første? :Heartred:Heartred
Gratulerer til deg også!!:D

Nei, jeg har en sønn på 12 år så i utgangspunktet ikke men føles sånn :laughing002
 
Hei dere. Kanskje jeg tør å skrive litt her :) fikk svak ositiv i går og litt sterkere i dag...
På digital stod det "ikke gravid"... så vi får se :)
 
Hei! Tok en positiv test i går, og en digital test i dag som viser at jeg er gravid!:) Er litt overrasket at det klaffet på første forsøk denne gangen, sist gang tok det rundt 6 måneder. Men er kjempeglad!:D Gratulerer til dere andre!:Heartred
 
Digital i morgen! Men nå tror jeg på det selv! Så gøy!
Gratulerer til alle :happy:
 
Så koselig å se at vi blir flere og flere :)
Nå har jeg troa jeg og! :)
 

Vedlegg

  • 20191023_164853.jpg
    20191023_164853.jpg
    14,1 KB · Visninger: 17
Gratulerer til alle her inne! Håper vi blir mange-mange!
 
Litt tilbakeholden med å melde meg til en termingruppe, da jeg forrige gang måtte melde meg ut etter noen dager. Men vi prøver igjen; barn nr 2, graviditet nr 3, termin ca 09 juli!
 
Back
Topp