Her var det ikke mange..

Pijah

Forumet er livet
Er folk trøtte eller??

Jeg har begynt på jobb igjen etter 4 ukers sykmelding, så jeg er jo helt på feil døgnrytme i følge kroppen min. Jeg er trøtt som en strømpe, og lurer på om jeg klarer å holde meg sammenhengende våken til klokka 1530... [:-][&:][8D]

trøtt?bare forbokstaven!!!men har ikke mye tid til å slappe av i dag gitt...har en bil som må gjøres klar for salg og et hus og vaske og ja....mye å gjøre ja[>:]

Jeg må sitte her på jobb og sliiiiite meg gjennom dagen.. Det er ganske rolig her.. Men, jeg må forsatt være her. Blæh!
Har tusen andre ting jeg heller kunne gjort, enn å sitte her da.. [>:][:D]

Ikke lenge til jeg skal ha litt "fri" igjen, lesedager til eksamen. [:'(]

Lykke til med presentasjonen idag Ly!

Hmm.. Jeg har STORE planer om å gå av meg de ekstra kiloene i månedene etter fødselen altså.. Jeg skal ikke la graviditeten bli noen unnskyldning for å bli feit i hvert fall.. Hmm..

Tur over svenskegrensa og shoppe ja, hadde det enda vært meg. Hehe.. Jeg og begynte igjen igår, og det kan bli lange tre måneder hvis jeg skal være på jobb og være like trøtt hver dag. Jippi... [:-]

Ja, når det gjelder vekt så håper jeg virkelig at jeg klarer å gå ned de kiloene jeg legger på meg etter fødselen.. satser på å bli kvitt alle - og litt til kanskje![8D] Det er ihvertfall målet mitt![:)]

Kaspern lå og leste i senga tl klokka var over 9. Deeeilig med en lat morgen. Feirer med kakao til frokosten vi [:)][:D]

Her skjer det ikke stort..

Men artig å følge med alle mennene som klatrer opp i alle heisekranene utafor vinduet.. bruker rundt ti minutter på å nå toppen, at de tør!!!!

Hørtes ut som en drøy klatretur! Glad det ikke er meg som må klatre opp der alstå!! [:D]

ORIGINAL: lillemeg85

Gjeeeesp.. God morgen alle sammen [:)]

Idag skal jeg støvsuge hus, igjen! Føler jeg støvsuger huset 2 ganger om dagen. Men sånn blir det med røytende hund i huset, hehe..

Ha ha ha. Prøv med tre stk i str 18, 25 og 26 kg. De to største har mye og lang pels!

lillemeg85... prøv med 2røytene hunder i hus... det er slit det...

eg er ikkje trøtt... la meg tidlig i går... skal ut å ha kjøretime 11.15.... men han er alltid sein...

Huff, jeg sover jo kjempe lenge i forhold til dere andre....*skjemmes litt*[:D]
Å nå skal jeg kjøre 7,5 mil med hundemat til bikkja fordi sambo glemte det i går....jaja, hundetaxi eller noe sånt!!hehehe[:D]
Så skal jeg hente pakke med klær fra ellos i dag....spennende...og så tror jeg at jeg skal kjøpe meg en sånn der kjempe tøff kosedress på cubus i svart og gull, med kort bukse....fleece dress....den var så tøff!!![:D]

Ha en strålende dag jenter!!![:D]

Back
Topp