Her tilbringer sambo natta!

Entil

Elsker forumet
http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article3145792.ece
Med ansvar kjøle- og frysedisker som fungerer akkurat som de skal og holder de temperaturene som er påkrevd...
Huff... Synes nå litt synd på ham og loggeapparatet der nede...[8D]

Joda. Var en feil i melkekjøla, men det er ordnet opp i tidligere idag.
Men hu dama fra næringsmiddeltilsynet hadde visst prøvd å måle temperaturen  på pappen på eskene i fryseren, og den klarer visst aldri å holde lavere enn -15 grader ihht de som har jobba med det i 50 år...
Vet ikke jeg... Han var ihvertfall litt oppgitt da han var innom her tidligere i kveld.
Men han skal logge temperaturer i hele natt og gå en runde med næringsmiddeltilsynet i morra tidlig.
Er bare kjøl og frys han har ansvaret for. Om det er mus og rotter der, så angår ikke det oss (handler ikke der uansett[8D]).
Men er jo litt spent på hvor lenge han klarer å hlde seg våken på julebord i morra[8D] Har jobbet dag og natt der de siste to ukene...

Aha, nå tror jeg at jeg er med.
Er littttt sent nå, og jeg er liiiiitt trøtt [:D]

Han skal faktisk logge i hele natt,jøss. Får håpe han får sove litt på dagen i mårra før julebordet da, eller skal han jobbe da og??

Han sier han ikke skal... Men han trodde jo han var ferdig der på torsdag også...
Vi får se[:)] Han skal jammen få sove så mye han har mulighet til i morra! Jeg og de 4 store skal bake pepperkaker og shoppe litt mer i morra[:D]
Og hvis det ikke går, så får jeg dra på julebord alene! Svigers skal sitte barnevakt uansett...
Men jeg håååper jo han kan være med da! Hadde vært så koslig å få en kveld med ham alene (ikke så morsomt hvis han sovner, kanskje[8D])[:D]

Sent, ja.... Burde vært i seng for lenge siden[&o]

Så koselig med pepperkakebaking!
Gleder meg til neste lørdag, 1 des. da begynner bakingen her også.

Får håpe gubben din holder ut i mårra da [:D]

Nå er det natti natta her hvertfall.

Kose deg masse på julebord med eller uten mann!! [:)]

Takke-takk[:D] Satser på at det blir med[;)]

Måtte ta pepperkakebakinga nå vi, for alle helgene fram til jul er opptatt med aktiviteter for de store...
Nesten litt trist at de er bllitt så store og aktive[8D]

Back
Topp