Her sparkes det!

Mortilprins

Elsker forumet
Har en liten gutt i magen som er mest aktiv om natta og tidlig på morgenen. Våkna for en time siden av at han sparka så hardt i blæra mi at jeg sto opp og måtte springe rett på do :p han sparker og herjer fortsatt, mens jeg vil bare sove..

Er forresten 27+2 idag og merker at sparkene blir tydeligere og sterkere!! Kjenner også veldig godt når han hikker og strekker seg. Er koselig å kjenne lillegutt røre på seg masse da :)

Last edited:
Har en liten gutt i magen som er mest aktiv om natta og tidlig på morgenen. Har merka det når jeg står opp om natta for å gå på do at han sparker masse :) våkna for en time siden av at han sparka så hardt i blæra mi at jeg sto opp og måtte springe rett på do :p nå ligger jeg her og vil bare sove videre, men han sparker så jeg får ikke til..
Har det akkurat på samme måten! Min lillegutt sparker også masse nå. Har vært oppe og hjulpet minstejenta med å sette på ipaden og nå tenkte jeg å slumre en liten stund til... Blir bare liggende å kjenne på magen! Åh, som jeg begynner å glede meg til å treffe han!!

Har det akkurat på samme måten! Min lillegutt sparker også masse nå. Har vært oppe og hjulpet minstejenta med å sette på ipaden og nå tenkte jeg å slumre en liten stund til... Blir bare liggende å kjenne på magen! Åh, som jeg begynner å glede meg til å treffe han!!

Haha, litt slitsomt, men koselig er det jo også :) kjenner at jeg bare gleder meg mer og mer til å møte min lillegutt ^^

Etter frokost i dag ble det livlig ja.. shit altså..ble helt sliten jeg. Reiste meg fra pulten og måtte tusle litt frem og tilbake for å roe henne. Pleier å fungere.

Har hatt en meget aktiv baby lenge, det er koselig da! Vrir seg, sparker, bokser og står på! UL legen min holdt på å le seg i hjel for d var helt umulig å gjennomføre en vekstkontrollen fordi h*n var så aktiv. Vil heller ha det sånn enn å bekymre seg for at noe er galt!

Aktiv frøken her også!! Underholdning hele dagen - morsomt når vi er på besøk og hu setter igang. Alle blir jo helt fascinert av det :P haha! Gleder meg til å møte henne <3

Han ligger å stanger hodet ned i bekkenet eller knør kroppen mot blæra her også :p Utrolig at jeg har kommet meg på do i tide

Her er også lillegutt aktiv hele dagen! Har kjent spark og bevegelser daglig siden uke 20, men han er skikkelig spinnvill på natta og morgenen :D koselig liten krabat<3

Her har mini funnet seg godt til rette I bekkent slik at han kan sparke meg I ribbeina :p litt ubehagelig når jeg sitter, men og kjekt å kjenne at han er blitt såpass sterk:)

Har en liten gutt i magen som er mest aktiv om natta og tidlig på morgenen. Våkna for en time siden av at han sparka så hardt i blæra mi at jeg sto opp og måtte springe rett på do :p han sparker og herjer fortsatt, mens jeg vil bare sove..

Er forresten 27+1 idag og merker at sparkene blir tydeligere og sterkere!! Kjenner også veldig godt når han hikker og strekker seg. Er koselig å kjenne lillegutt røre på seg masse da :)

Hvordan kjennes hikking ut ? Er førstegangs og aner ikke hvordan jeg kan kjenne det .. Er i uke 31 så spark og bevegelse er det døgnet rundt,og på nattestid :)

Hvordan kjennes hikking ut ? Er førstegangs og aner ikke hvordan jeg kan kjenne det .. Er i uke 31 så spark og bevegelse er det døgnet rundt,og på nattestid :)

Det kjennes ut som regelmessige/gjevnlige dunk som går over etter kanskje noen minutter elns. Man merker liksom forskjell på hva som er spark og hikking hvis man følger med :)

Her kjenner jeg mye spark gjennom hele dagen, og spesielt høyre hofteben får gjennomgå. Skvetter skikkelig til noen ganger :) Er 30+6 uker på vei, men han har ikke vært i nærheten av ribbeina enda. Har i det siste blitt ekstra aktiv når jeg legger meg, hele magen rister og buler ut her og der. Vanskelig å sove, men elsker å kjenne bevegelsene hans ❤️

Maaaasse liv her og :D <3 Spess når jeg setter meg ned, ekstra mye når jeg spiser...hu kommer til å bli et lite matvrak :P

Han her blir også helt i hundre når jeg spiser, da er det full fest i magen. Spørs om han blir like matglad som foreldrene sine :p

Det kjennes ut som regelmessige/gjevnlige dunk som går over etter kanskje noen minutter elns. Man merker liksom forskjell på hva som er spark og hikking hvis man følger med :)

Oki :D da har jeg nok kjent det å :)

Han her blir også helt i hundre når jeg spiser, da er det full fest i magen. Spørs om han blir like matglad som foreldrene sine :p

Hehe! Ja, hun gjør ikke annet enn å følge innsiktene som følger med genene hennes :P

Dette har jeg faktisk stussa over. Syns det var så rart for ei ukes tid siden at sparkene var så gjevnlige. Har kjent det mange ganger siden. Litt artig at det skyldes hikking da :p

Back
Topp