Her soves det..

BIBBI3

Forumet er livet
Mamma og pappa tok masse bilder av meg da jeg var lita og sov i sprinkelseng.
Hadde noe å le av så lenge jeg kan huske.[8D]

Som mor, så sønn:

Så fin en sovestilling da..[8D]
Kan ikke helt skjønne d er deilig å sove sånn men...Tobias å sover slik[8D][;)]
Nydelig sovegutt da

[:D]så veldig behagelig ut[:D]

he..he.. uff nei det ser ikke godty ut, men de er så myke så det er vel ikke noe problem. marcell har også de merkeligste sovestillinger[:D]

Blir like forundra hver natt.. [:D]
Mamma sa at jeg til og med kunne sove hengende over kanten på senga.
Håper jeg slipper å finne Ben slik..[&:]

Var det deg, Irene? var litt usikker på om det kanskje kunne være Ben også..[:)][:)]
Preben sover i 100 vis av ubehagelige stillinger (synes vi da[8|]) må opp å snu han
en par-tre ganger i løpet av natta. Sover med føttene ut gjennom sprinklene og
alt mulig[:D][:D] Men alltid feil vei og oppå dyna da!

Koselig å se bilde da

Ben detta ja.[:D]
De fleste av mine barndomsbilder gikk desverre tapt i en brann i 91. Klarte heldigvis å redde noen få...

ORIGINAL: Bens mamma

Ben detta ja.[:D]
De fleste av mine barndomsbilder gikk desverre tapt i en brann i 91. Klarte heldigvis å redde noen få...
Uffda,måtte være grusomt å oppleve[:o]Materielle ting får man alltid erstattet,men minnene og de personlige tingene måtte være grusomt å miste,ikke minst oppleve slikt..

Sant.
Noe å tenke på med tanke på bilder vi tar og legger inn på pc'n. Anbefaler alle å brenne de på disk og oppbevare de trygt.

ORIGINAL: Bens mamma

Sant.
Noe å tenke på med tanke på bilder vi tar og legger inn på pc'n. Anbefaler alle å brenne de på disk og oppbevare de trygt.
Jeg kopierer de på cd jeg alikevel om de er på pc[8D][;)]men den ligger jo kanskje ikke trygt da,cd står jo ved pc'n[8|]Men jeg har ikke safe,så hvor er d trygt i huset i forhold til brann da?[:)]

Jeg har cd'ene med meg på jobben og lar de ligge der.
Eller så kan du oppbevare de hos familie om du ikke har safe eller bankboks.

Back
Topp