Her skjer det noe tror jeg!!!

Tashi

Betatt av forumet
Heia jenter.

Tror noe er på gang hos meg.
Har hatt ryggsmerter nesten hele dagen idag med jevne mellonrom, jeg tok ikke tiden tidligere idag for jeg vil ikke inbille meg til noe, men så måtte jeg på do 2 -3 ganger og hadde kraftig diaré.
Jeg har ikke spist noe uvanlig likosm.
Ringte føden og hun sa at det er ett tegn på at noe er på gang.

Det er ca. 20 min mellom rier. Håper det er noe på gang.
Men jeg tar det veldig rolig.

Måtte bare dele med Dere jenter...

SKjedd noe mer, Muffinium?!!

Klem til alle

Så spennende ! Klokken er jo over tolv også, så du er på termindatoen også. (heldiggrisen) [;)]

Så spennende!  Hadde en del rier med 20 min. mellom første gang jeg skulle føde, så det kan ta lang tid før det virkelig tar seg opp! Men det er i grunn greit! Hvil så mye du kan i mellomtiden, for du kommer til å trenge kreftene senere, (hvis det ikke bare er lurerier, da).

Slenger meg på denne tråden jeg. Har hatt blodig slim nå, og små tak med jevne mellomrom. Skulle jo uansett på sykehuset i dag. Juhu! her blir det liv, rai rai!! [:D][:D]

hei.
skjedde jo ingenting inatt. men har drit vondt i ryggen. tror dette kommer til å ta lang tid ja.

uff uff.

Håper at det skjer noe ! Lykke til og tvi tvi! [;)]

hei du...skjer det noe mer hos deg?
her er det rolig...tror ikke noe skjer idag heller :( jeg har det litt vanskelig akkurat nå for jeg har mistet tro og begynner å bli små deprimert...

hei

skjer ikke noe mere.
har rier med 20-25 min mellomrom. så dette kommer til å ta tid tror jeg.
men bare går og håper og håper. [:@]

Veldig rart når termin dagen er her og det er jo det man ser frem til på en måte. Nå har jeg ingen dato å forholde meg til.
Men noe er på ang ihvertfall.[8|]

SKal ut og handle for helgen.

snakkes
ciao...

Back
Topp