"Her skal vi føde" tråden.....

Litago2småtroll

Betatt av forumet
Jeg kom på et lite forslag,men vet ikke hva dere syns om det.
Når vi går inn på "her skal vi føde" listen vår, hva med å skrive datoen for termin samtidig...så vi kan se hvilket sykehus og når en har termin på samme sted? Da kan vi se om det er noen av oss som har termin samme dag og skal føde på samme sykehus:)
 
dette kan jo være litt interesant

jeg skal føde på ullevåll  universitetsykehus 
har termin 24 juni.
venter en liten jente.
 
Kanskje vi skulle ha laget en ny termin fødested liste, for den terminlista vi har ble jo laget veldig tidlig, slik at det er jo endel på den lista som ikke er her lengere og mange har jo fått ny termin på UL...

Eller hva tror dere?
 


*Poppy* skrev:
Kanskje vi skulle ha laget en ny termin fødested liste, for den terminlista vi har ble jo laget veldig tidlig, slik at det er jo endel på den lista som ikke er her lengere og mange har jo fått ny termin på UL...

Eller hva tror dere?


Enig i denne! 
 
enig!=)
 


*Poppy* skrev:
Kanskje vi skulle ha laget en ny termin fødested liste, for den terminlista vi har ble jo laget veldig tidlig, slik at det er jo endel på den lista som ikke er her lengere og mange har jo fått ny termin på UL...

Eller hva tror dere?



Er med på den:) Noen som tar på seg oppdraget??;)
 
Jeg er med :)
 


stephi skrev:
dette kan jo være litt interesant

jeg skal føde på ullevåll  universitetsykehus 
har termin 24 juni.
venter en liten jente.


Jeg skal også føde på Ullevål, har termin 1. juli da, men kom før forrige gang, så satser på det denne gangen også, hehe. Jente her også:)
 
Hei Jeg skal føde i stavanger (SUS) og har termin den 27 juni og venter en liten gutt til...
 
Jeg skal føde i Alta, termin er 22 juni, men fikk storesøster 1 uke før termin, så blir spennende å se om lillebror kommer litt før :)
 
Back
Topp