Her kommer jeg :)

moccamint

Elsker forumet
Hei alle fantastiske junidamer! Nå har jeg fulgt med her noen dager. Brant meg på å melde meg inn i mai-forumet for tidlig da jeg hadde en kjemisk/tidlig SA forrige måned.

Men her er jeg altså! I dag er jeg 4+0 med termin 11. Juni. Jeg har en gutt på to år, så dette blir forhåpentligvis mitt andre barn :)

Vi har prøvd i ca. et år med en MA i mai/juni, og en kjemisk/SA nå i august/september.

Håper jeg får være her helt til sommeren :)

Legger ved en tørket testrekke fra de siste tre dagene.

ImageUploadedByBV Forum1443690007.713232.jpg
 
Gratulerer :D håper spiren klorer seg fast :)
 
Gratulerer så mye :) Krysser for at du får være med helt til juni.
 
Gratulerer. :) håper utfloden bare er et tegn på at noe jobber der inne :)
 
Fin, sterk test! Gratulerer! :) Jeg har ikke hatt brun utflod selv, men har lest at det er vanlig.
 
Fortsatt brun utflod eller har det stoppet opp?
Testen så jo kjempefin ut da :D
Har ikke kommet noe mer, så håper det kun var det. Er jo redd for at det er noe galt likevel, men får tett oppfølging av legen så får lufte det for han i neste uke. Får tidlig ultralyd også, så da får jeg hvertfall vite det raskere om det ikke gikk denne gangen heller.
 
Har ikke kommet noe mer, så håper det kun var det. Er jo redd for at det er noe galt likevel, men får tett oppfølging av legen så får lufte det for han i neste uke. Får tidlig ultralyd også, så da får jeg hvertfall vite det raskere om det ikke gikk denne gangen heller.
Skjønner godt du blir bekymret, men godt du får tett oppfølging! Og ikke minst tidlig ultralyd. Ingenting er bedre enn å se et bankende hjerte i uke 7isj ;)
 
Back
Topp