Her kommer jeg!

Kristine79

Glad i forumet
Tok nettopp en test, og jeg er gravid. Krysset var svakt, men er 2 dager til ikm og jeg testet med kveldsurin.

Foreløpig termin er 5 januar!

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu [:D][:D]
 
ORIGINAL: mamma til leah

gratulere så veldig mye[:D]
 
Tusen takk [:D]
Føler meg helt rar, og det murrrer og murrer i underlivet [:)]
 
Gratulerer!!!! [:D][:D]
 
Gratulerer så masse[:D][:D][:D]
 
Gratulerer så masse! [:D] Utrolig spennende!

Åh, jeg og vil teste! Saken er at jeg er på jobb i Nordsjøen og har lovet mannen at jeg skal vente med å teste til jeg kommer hjem, sånn at han slipper å få vite det over telefon... Men det er jo to uker til! Jaja, om tanta ikke kommer innen et par dager så vil jeg iallefall føle meg rimelig sikker da... Så får jeg heller bekrefte det om et par uke [:)]

Lykke til med graviditeten!
 
Hei!
Titter innom fra desember 2010, for å gratulere så mye med den lille spiren i magen[:)]
Nyt svangerskapet og kos deg med den lille som vokser og gror
 
Tusen takk, søte dere [:D]
Sover så utrolig dårlig om natta, har gjort det de siste dagene. Kan det ha noe med graviditeten å gjøre?

Siden jeg fikk svakt kryss igår skal jeg ut å kjøpe CB digital idag - skal ta den i morgen tidlig [:)]
 
Gratulerer så masse med svangerskapet.
 
Jeg har sovet skikkelig dårlig de siste nettene. Våkner hele tiden. Tror nok det har med graviditeten å gjøre. Er jo mye som skjer i kroppen[:)]
 
 
Nå har jeg tatt en CB digital, og der lyste "gravid" mot meg med en gang [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Snorkefrøken

Grattis. Så gøy at Januar begynner å bli fyllt opp [:)]

Og PingPong, jeg har også lovt mannen min som er i Nordsjøen å ikke teste før han kommer hjem. Nå er det enda seks dager (tror jeg) til jeg kan teste, men ti dager til han kommer hjem. Kommer til å bli vanskelig, men hvis tanta kommer så trenger jeg ikke å lure mer da...



Her kom tanta én dag før tiden, så jeg slapp spenningen [:'(] Håper bare jeg rekker hjem igjen før neste EL!

Lykke til med graviditeten Kristine79!
 
Gratulerer[:D]
 
Gratulerer!!![:D][:D]
 
ORIGINAL: Kristine79

Testen:



Nydelig
 
ORIGINAL: Frøken S

ORIGINAL: Kristine79

Testen:



Nydelig
 
Ikke sant det er et helt herlig syn [:D][:D]
Men er litt bekymra også - har en SA bak meg i uke 7 i 2008. Dette er første pp etter det, og spira satt på første forsøk denne gangen også. Men synes jeg har hørt uttrykket; "lett gravid, lett å miste" [:(][:(]

Vil så gjerne at spira skal holde seg der
 
Back
Topp