bergfrue Forumet er livet VIP 14 Sep 2009 #1 Nå er jeg så glad, så glad! Endelig var det vår tur! Har akkurat testet positivt en uke over ikm, og holder på å svime av! [:D] Er 4+6 :-)
Nå er jeg så glad, så glad! Endelig var det vår tur! Har akkurat testet positivt en uke over ikm, og holder på å svime av! [:D] Er 4+6 :-)
-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 14 Sep 2009 #2 Gratulerer så masse [:D][:D][:D] Og velkommen hit til oss[:)]
triinee Elsker forumet 14 Sep 2009 #7 ORIGINAL: brownie* Gratulerer så masse og velkommen inn hit[:D][:D][:D][:D] [:)]
murreliten Glad i forumet 14 Sep 2009 #8 ORIGINAL: lillelykketrollet Gratulerer[:D] Velkommen hit. [:D]
^Milla^ Gift med forumet 14 Sep 2009 #9 ORIGINAL: TrineBallerine ORIGINAL: brownie* Gratulerer så masse og velkommen inn hit[:D][:D][:D][:D] [:)] Sign[:D]
ORIGINAL: TrineBallerine ORIGINAL: brownie* Gratulerer så masse og velkommen inn hit[:D][:D][:D][:D] [:)] Sign[:D]
bergfrue Forumet er livet VIP 14 Sep 2009 #10 Tusen takk jenter [:D] Er helt i hundre nå!! Kan ikke skjønne at jeg er gravid [:D]
ninni 1 Forelsket i forumet 14 Sep 2009 #11 ORIGINAL: brownie* Gratulerer så masse og velkommen inn hit[:D][:D][:D][:D]
bergfrue Forumet er livet VIP 14 Sep 2009 #12 ORIGINAL: Mrs.Shaanett Hei hei[:D] Velkommen og gratulerer med spire[:D] Ser vi er like langt på vei[:)] Oi så spennende! Får følge hverandre vi da [:D]
ORIGINAL: Mrs.Shaanett Hei hei[:D] Velkommen og gratulerer med spire[:D] Ser vi er like langt på vei[:)] Oi så spennende! Får følge hverandre vi da [:D]
Februar? Forumet er livet 14 Sep 2009 #13 Velkommen til oss. Det er så fint å se at det er fler og fler som kommer inn. Håper på å bli mange her inne altså!
Velkommen til oss. Det er så fint å se at det er fler og fler som kommer inn. Håper på å bli mange her inne altså!