her kommer det flere spm

*snart2barnsmamma*

Elsker forumet
er det flere her som føler seg sliten konstant?
jeg gjør det for tiden,sliten av ingenting...har målt blodprosent og blodsukker og alt er bra sånn sett...

hvordan er det for dere å gå på do? (nr 2)
det kan gå flere dager før jeg går og da er jeg veldig hard i magen...har prøvd alle kjerringråd men ingen ser ut til å sette fart på magen[&:]

også en ting jeg syns er rart er at av og til så begynner jeg å svi på brystvortene,er det noen av dere som har opplevd det?

Jah jeg er sliten konstant:S
enda jeg ikke gjør så mye...

og den siste uka har dte vert anderledes og bomelome jah men gjør det hver dag,, et er blitt rart på en måte en hel andreledes følelse.

ORIGINAL: inki

er det flere her som føler seg sliten konstant? Ja er ganske sliten for det meste.
jeg gjør det for tiden,sliten av ingenting...har målt blodprosent og blodsukker og alt er bra sånn sett...

hvordan er det for dere å gå på do? (nr 2) Merker at eg går ikke like ofte på toalettet, og det er MYE lettere å bli forstoppet
det kan gå flere dager før jeg går og da er jeg veldig hard i magen...har prøvd alle kjerringråd men ingen ser ut til å sette fart på magen[&:] Prøv laktulose eller duphalac, det er ikke skadelig for babyen og skal visst hjelpe veldig bra, fås på apoteket og er flytende.

også en ting jeg syns er rart er at av og til så begynner jeg å svi på brystvortene,er det noen av dere som har opplevd det? Ja mine er øm og sviende ofte, ganske ubehagelig i grunn

1Ganske så sliten og trøtt om dagen ja... Veldig opp og ned fra den ene til den andre dagen.

2Går stort sett greit det faktisk, så lenge jeg spiser grovt brød/knekkebrød, frukt og drikker nok. Kaffe er det eneste som setter i gang systemet om det virkelig har stoppet opp.

3. Det svir ikke, men det KLØR!! Liten mistanke om at det snart dukker opp noen strekkmerker kanskje[&:]

Jeg er ganske sliten for tiden ja...har hatt fri fra skola denne uken og det var SÅRT etterlengtet....for å være ærlig så vet jeg ikke om jeg klarer å dra tilbake over helga. Jeg er litt "fjern" og tankene er absolutt ikke der de bør være hva angår skolearbeid.

Treg mage har jeg ikke...ikke særlig mange gode råd heller...Men får du i deg nok fiber?
Ser at andre her har gitt deg navn på ting du kan få på apoteket.

Ellers så svir det ganske ubehagelig på brystvortene ja... [:-]
Jeg pleier lufte dem godt om kveldene når jeg er alene...[8|] det hjelper å ta av BHen føler jeg.

Håper du får orden på magen din...og det er jammen ikke lenge igjen til de små kommer.
Det blir godt å kjenne at kroppen vender smått tilbake til sitt vanlige! [:D][:D]

ORIGINAL: inki

er det flere her som føler seg sliten konstant?

hvordan er det for dere å gå på do? (nr 2)
det kan gå flere dager før jeg går og da er jeg veldig hard i magen...har prøvd alle kjerringråd men ingen ser ut til å sette fart på magen[&:]

også en ting jeg syns er rart er at av og til så begynner jeg å svi på brystvortene,er det noen av dere som har opplevd det?

trøtt og sliten ja....så og si hver dag[&:]men kanskje det har med smertene mine å gjøre også, og disse sviktene i beina...

å gå på do e ikke så lett lenger nei. her går det to til tre dager mellom hver gang,det er vondt å få ut og det kommer ikke særlig mye heller......

brystene.....tja........ syntes det kommer og går det der[8|]

Sinnsykt sliten om dagen ja, fikk astma av å ordne meg på håret?
Ba legen om å øke sykemld min idag, så sa hun ja..Men hun gjorde det ikke.. Ble så skuffa..Blir jo andpusten på jobb..[&:]

er mer sliten en vanlig, en bakke er et helvete å gå i får tiden.
Hmm magen er vel egentlig grei, uteom at jeg har litt fler av de krampene som man hadde før gravidideten,
Brystene er som de pleier, uteom sånne svarte prikker på nipplen :S noen som veit hva det er?

hehe vis det er fler som har det, så regner jeg med det er "normalt" har ikke tenkt så mye på det før sambo snakka om det i stad xD

Jeg føler meg ikke sliten, men syns samtidig det er utrolig godt å sove.. he he...Prøver å ha en lik hverdag som før jeg ble gravid og ikke sette begrensinger med begrunnelse av at jeg er gravid. Føler det fungerer fint [:)]

Var sykt treg i magen frem til uke 22. Da innførte jeg cultura til frokost og lunsj, samt drikking av mye vann. Siden den gang har alt vært bare bra... og det er godt [:)] Mye fiber har jeg alltid hatt i kosten min, samt spist mye fisk. Fiber i seg selv har aldri hatt en postiv virkning på min mage... men cultura, vann og trening fungerer [:)]

Tror puppene mine er de samme jeg...litt større, men har ikke vokst siden de første ukene av graviditeten. Ikke har jeg fått råmelk heller, men det kommer vel [8D]

ORIGINAL: Dewshine

er mer sliten en vanlig, en bakke er et helvete å gå i får tiden.
Hmm magen er vel egentlig grei, uteom at jeg har litt fler av de krampene som man hadde før gravidideten,
Brystene er som de pleier, uteom sånne svarte prikker på nipplen :S noen som veit hva det er?

Kanskje det er piggmentflekker? Tenkte kanskje noe sånt, men aner ikke altså....[:)]
Merker at mine brystvorter er blitt ganske mye mørkere enn vanlig..

Mye sliten ja..og når blir det så får jeg sånn mauring/kløe i beina *ubehagelig*

Do-livet går greit, men blir LETT hard...drikker mye og prøver å være bevisst på fiber.

Det stikker innimellom inni der, men ingen svie...
Smører de godt med oljen jeg bruker til massering der du vet...det tror jeg er godt for de..[:)] (mine da)

Back
Topp