Her har det skjedd mye på ei helg.

er det en te du gir? hvor mye? skal til bodø mandag så da kan jeg se etter det på helsekost.
Ja gir te til babyen. Kan brukes fra 2 uker. Var ingen begrensning sa han på helsekosten til meg. Brukte å blande opp 2 dl hver dag. Ga litt jevnt utover dagen for best resultat.:)

Ja gir te til babyen. Kan brukes fra 2 uker. Var ingen begrensning sa han på helsekosten til meg. Brukte å blande opp 2 dl hver dag. Ga litt jevnt utover dagen for best resultat.:)
skal prøve det:-) tusen takk

Du er virkelig ingen dårlig mamma, kjære du <3 Slike ting kan skje alle og de har ingenting med mammaen å gjøre. Du gjør jo alt du kan gjøre! Klemmer i fleng til deg! Så håper jeg både du og lille får sove snart! Prøv å bytte mme, de har en allergivennlig (tror jeg den er) på rema1000 som vi brukte, etter å ha prøvd alle andre. Og ta en runde hos kiropraktor, så ser du fort om det virker. Siden det skal til bare et par behandlinger.
Har han forresten favorittside når han ligger? Ligger han spent eller som en C / banan?

Du er virkelig ingen dårlig mamma, kjære du <3 Slike ting kan skje alle og de har ingenting med mammaen å gjøre. Du gjør jo alt du kan gjøre! Klemmer i fleng til deg! Så håper jeg både du og lille får sove snart! Prøv å bytte mme, de har en allergivennlig (tror jeg den er) på rema1000 som vi brukte, etter å ha prøvd alle andre. Og ta en runde hos kiropraktor, så ser du fort om det virker. Siden det skal til bare et par behandlinger.
Har han forresten favorittside når han ligger? Ligger han spent eller som en C / banan?

han liker å ligge med hodet vendt mot høyre. klarer fint å ta det til venstre og med lyder og sånn, men for å sove liker han det best slik.
manuellterapauten sa jo han hadde skjeiv hode, og skulder og litt i rygg...

nå roa han seg i 11 tiden i går kveld og sov til 4 så det er helt supert, sovna igjen litt etter mat så sto vi opp 8 tiden...

Jeg må si at jeg tror det er denne reisinga som setter han sååå ut.

Vi reiser jo fra øya tidlig om morgenen, må alltid vekke han.
Så på helikopterplassen der han må bi bært i 1 time fordi vogna skal sendes og sånn ( som regel pleier han en liten blund etter frokost) noe han ikke får her. så liker han ikke å få øreklokkene på seg på helikoptret, blir argsint.
så i bodø er det hemsing hit og dit og ikke får fred. så dermed urolig og overtrøtt.
Så er det natt på hotell..
så alt er jo uten om "det vanlige"..
så når vi skal hjem igjen er det enda verre med å skal få sove pga enda mere hemsing, så han kommer jo helt ut av alt. når vi da har hatt 2-3 dager hjemme er han jo fin igjen. men så er det jo det han får aldri kommet sjikkelig inn i det igjen siden vi reiser hver uke og da i 2 dager.

snakka med barneværnet og vi ble enig om å prøve dette i 2 uker til så skulle vi ha ei uke opphold for å så se om det er reisinga som gjør han sånn.. er så glad for natta i natt, og nå på morran kosa vi litt så mat, så gikk vi ut i vogna og der sovna han og sover fortsatt enda vogna er stoppa. har sovet 1 time :-):-)
så er spendt på resten av dagen hvordan den blir.

Så godt å høre at det går bedre for dere :) Jeg er sikker på at du er en fantastisk mamma som gjør alt godt som kan gjøres for ham :Heartred

Dette høres bedre ut. Høres ut som all reisinga tar på, ja. Så godt å høre at du har snakket med barnevernet, og at dere har laget en avtale. Ikke vær redd for å snakke med dem, de er til for barnets beste - og dermed for å hjelpe deg:-) Dette kommer til å gå seg til snart, skal du se:-) Du er en heltinne<3 klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så søte dere er <3 siste reisinga har vært den beste hittil, han har vært roligere og mora har ikke fått lov å amme, men kommer fortsatt i dette overtrøtt stadie og sliter med å sovne ofte.

denna amminga har tydelig vært det verste for han, men også slitsomt å reise, så vi skal prøve en gang til å reise, så skal det være en uke opphold så får vi se da..

Spurte og om dem ikke kan komme utover til øya vår, så det skal kanskje prøves. får se hvordan det går neste uke.

Back
Topp