Her går det unna;)

Tjukken2

Andre møte med forumet
Snart har jeg kjent kjæresten min i ett år...vi har vært klistret sammen siden den dagen vi traff hverandre og jeg har aldri hatt det bedre. Etter fem måneder flyttet vi sammen, og jeg sluttet på pillen kort tid etter.I sju måneder har vi prøvd å bli gravide, og vi har kjøpt ringer som vi skal ta på oss på ett års dagen, 11 juni[:)] gleder meg ihjel til å fortsette som vi har gjort denne stunden, og ikke minst til å bli forlovet om kort tid!
 
Jeg lurer på om det finnes noen her inn som har samme erfaring. Jeg er 22 år og begynner å bli skikkelig etablert!selv om tiden vår sammen ikke har vært lang, føles dette kjemperett. Har det gått for fort i svingene synes dere? Vi har begge vært i forhold før, på 5 år hver, så vi vet liksom hva det går i...
 
Helt riktig av dere....
Men det er jo spenning rundt alle tingene som dere har brukt under et år på- som gjerne andre bruker flere år på. Skjønner? Håper dere ikke er avhening av denne spenningen, for dere har snart ikke flere ting igjen [;)]
jeg flyttet sammen med sambo etter 6 måneder- og vi bor sammen ennå... Men først etter 6 år prøver i å få baby. Men vi ventet pga økonomi og sånn, det kan jo ikke sammenlignes helt da for alle tilfeller er forskjellig.
 
Det virker som om dere har litt "livserfaring" begge to, så følg magefølelsen du.
 
Lykke til!
 
Hei du! jeg har også vært sammen med min kjæreste i litt over ett år (april 2005). Flyttet sammen etter fem måneder og har nå prøvd å få barn i syv måneder...hehe litt av et sammentreff. Jeg er imidlertidig litt utålmodig. Hadde en tro om at det skulle gå fort når vi først bestemte oss. Vet at det ikke er sååå lenge, men blir jo litt bekymret... Har du det sånn og eller?
 
Joda gikk fort her å, men det er 3,5 år siden vi blei sammen da...
 
Vi blei sammen i januar og flyttet sammen i mai... Sluttet med prevensjon i juni... Blei gravid etter 1 år etter at jeg slutta med prevensjon, men mista...
 
Han kom regelrett rett fra et forhold som var ganske turbulent og han føler seg fortsatt ikke klart til å sette ring på fingeren min, og jeg kan godt vente jeg for jeg mener at når ringen er på fingern så skal det ikke gå mer enn 1,5 årt il giftemålet, og det føler han seg ikke helt klar for...
 
Men gjør ikke meg noe å vente altså... Men dette barnet skulle jeg gjerne hatt i går... Begynner nok med prøverør om ikke lenge
 
Lykke til!!!
 
ja det var litt av et sammentreff;)er veldig utålmodige vi også..har liksom følt meg så gravid hver måned og!stikkinger i magen og kvalm..ganske psykisk det der tror jeg.så har jeg sykluser på 43 dager så det blir myyyye venting....:( nå er det seks dager til jeg kan ta en test, så vi venter spent som alltid;)
 
vi var sammen i ett par månder før vi flyttet sammen! vi begge kom fra veldig turbulente forhold med utroskap og det ene med det andre! det var der vi begynnte å snakke! vi er begge helt mot sånne ting og vi begge er litt mere modene om du kan si  det enn våre eks partnere... men alt har gått kjempe fint! vi har nå vært sammen i 1.5 år og nå har vi vært prøvere i att år... så du er ikke den eneste!
 
Helt enige der!! samme her, etter å bare ha vert sammen i 4 mnd så flyttet jeg og typen min sammen, me føler at me e ment to be lixåm. og nå har vi vert sammen i 1 år og snart 4mnd åg me er ennda like forelska og me har nettopp begynt å prøve å få unge[:D] Livet er bare hærligt;)
 
Back
Topp