Her går det unna....

Jeg har termin 11 desember og har fått time 11 juli!!! Blir spennende! Var til GU for noen dager siden igjen, og en gang i uka før. Grunnen var at hun ikke hadde tid til å fylle ut helsekortet og div første gang jeg var der. Men fikk sett mageboeren en gang til og h*n hadde vokst masse på ei uke, lover godt det da

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Fått time 8 juli kl 0800 :-D mannen reise kl 0600 den dagen :-(

mor til to gull, 05 og 12

Så stas! Vi skal på oul 18.juli! :)

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Har fått time til oul den 1 juli;) gleder meg veldig;)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Lett å glemme. Jeg ba legen gjøre det i mens jeg var der, siden det ble glemt bort i mitt forrige svangerskap

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
For meg ble det og kluss sist og jeg måtte be om det selv. Feil sykehus fikk henvisning.:/

Å så kjipt!!:( du kan ikke ringe og høre om du kan få slippe til en dag eller to før?:)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)
Dei he ul en dag i veka når d e ferie, og dei sa d va for tidlig å vere på oul veke 16.. so då må ej fare aleine

mor til to gull, 05 og 12

Å, så gøy at dere har fått en dato å se frem til allerede :) Har ikke vært til 1. kontroll hos legen ennå engang, men skal neste uke da :)

Lett å glemme. Jeg ba legen gjøre det i mens jeg var der, siden det ble glemt bort i mitt forrige svangerskap

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Ja ringte opp til fødepoliklinikk hvor man går til oul, og de hadde ikke mottatt noe, så ringte til legekontoret, men hun mente ikke det hastet med å sende henvisningen avgårde, men har han glemt det så kommer han jo ikke på det av seg selv. Så jeg stod på mitt og hun sa nå hun skulle gi han beskjed. Håper jeg hører noe snart!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Nå har jeg og fått! 15 august :( skikkelig kjipt å måtte vente så lenge. Spesielt når legen skrev på brevet at han ville ha meg inn uke 17-18. :-/ nå blir det når jeg er 22+4

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Nå har jeg og fått! 15 august :( skikkelig kjipt å måtte vente så lenge. Spesielt når legen skrev på brevet at han ville ha meg inn uke 17-18. :-/ nå blir det når jeg er 22+4

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg har ikke fått og lurer på hvor seint det faktisk blir :/

Herlig - Jeg har ikke fått time til oul enda, må vel først på 12 ukers kontroll til fastlegen! ;)
Er bare 9+2 enda, synes det går tregt! :p

Skal på første kontroll neste uke. Det blir stress! Har time 09.40 og har ul på sykehuset 10.30:D får ekstra ul pga leddgikt. Skal sjekke blodgjennomstrømming.. Skjønner ikke hvordan det skal gå!

Back
Topp