Her går det unna....

Det har jeg også fått :) 11.juni :) blir så gøy ! :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil og ha en dato. Å ikke bare " innen utgangen av juli " :P Ikke litt misunnelig en gang :P

Fikk i går. 30. Juni

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Har og fått dato. 3 juli :)

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Har ikke fått, men når jeg var på første time til legen så skulle hun sende inn henvisning(?) eller hva det heter til sykehuset.

Åååå, så moro!! Jeg har ikke hatt første kontroll enda jeg. Vært hos legen noen ganger da, men første offisielle svangerskapskontroll er ikke før 26. mai.

Fikk brev idag, 24.juli. Henvisning sendt på mandag.

Sent from my iPad using BV Forum

Oi. Så heldige dere er.
Jeg skal ikke på første kontroll før 6.juni jeg... Meg selv som har bestilt så sent da... telte litt feil og antok at jeg nok blir satt endel tilbake som forrige gang. Nå tror jeg ikke det lenger. Så er sikkert i uke 14-15 på første kontroll antar jeg...

Eg var på kontroll sist fredag og i går kom brev med time 1 juli :)

babyjente 27 Juli ♡
Hmm, lurer på om jeg skal ringe opp da? Jeg var 6.mai på kontroll og har ikke hørt noe, men hvis du har fått time så raskt så kan det jo faktisk være legen har glemt å sende henvisningen! Vi snakket ikke om det, glemte det ut jeg.. Så er i tvil på om han gjorde det, men burde jo være en rutine på det!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Hmm, lurer på om jeg skal ringe opp da? Jeg var 6.mai på kontroll og har ikke hørt noe, men hvis du har fått time så raskt så kan det jo faktisk være legen har glemt å sende henvisningen! Vi snakket ikke om det, glemte det ut jeg.. Så er i tvil på om han gjorde det, men burde jo være en rutine på det!

Kansje d kan være lurt ja :)

babyjente 27 Juli ♡

legen sa han skulle sende henvisning til OUL..var der 29.april.. fikk brev i går at eg ikke var i kategori høyest prioritert... måtte bare vente på annet brev... mulig legen sendte en annen henvisingen..? :-p jaja håper på time smart!
heldig dere som har dato å se frem til! er jo ikke lenge til :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lett å glemme. Jeg ba legen gjøre det i mens jeg var der, siden det ble glemt bort i mitt forrige svangerskap

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp