*PreggyBeggy*
PreggyBeggy
Fått brev om time til ordinær ultralyd i posten i dag!! Det var kjapt levert det....den magiske datoen er 23 Juli! Gleder meg skikkelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På første svangerskapskontroll. I mitt tilfelle på tirsdag og timen lå i postkassa på torsdag.Når ble henvisningene deres sendt?
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Når ble henvisningene deres sendt?
Regner med legen gjorde det når jeg var der på første time.Når ble henvisningene deres sendt?
Hmm, lurer på om jeg skal ringe opp da? Jeg var 6.mai på kontroll og har ikke hørt noe, men hvis du har fått time så raskt så kan det jo faktisk være legen har glemt å sende henvisningen! Vi snakket ikke om det, glemte det ut jeg.. Så er i tvil på om han gjorde det, men burde jo være en rutine på det!Eg var på kontroll sist fredag og i går kom brev med time 1 juli
babyjente 27 Juli ♡
Hmm, lurer på om jeg skal ringe opp da? Jeg var 6.mai på kontroll og har ikke hørt noe, men hvis du har fått time så raskt så kan det jo faktisk være legen har glemt å sende henvisningen! Vi snakket ikke om det, glemte det ut jeg.. Så er i tvil på om han gjorde det, men burde jo være en rutine på det!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Lett å glemme. Jeg ba legen gjøre det i mens jeg var der, siden det ble glemt bort i mitt forrige svangerskapHmm, lurer på om jeg skal ringe opp da? Jeg var 6.mai på kontroll og har ikke hørt noe, men hvis du har fått time så raskt så kan det jo faktisk være legen har glemt å sende henvisningen! Vi snakket ikke om det, glemte det ut jeg.. Så er i tvil på om han gjorde det, men burde jo være en rutine på det!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14