Her fødes det...

Ja, det er bare sånn praktisk tankegang som er årsaken.. Hun kjøper heller for store klær, og bretter opp, enn å kjøpe klær man vokser ut av med en gang :p Jeg var ganske lita.. rett over 3000 gram og 48 cm lang, så har liten tro på at det er sant at vi ikke hadde mindre størrelser enn 68.. haha! Men tror hun mener at klærne som kommer fra henne er til større størrelser, og at vi får stå for de minste selv, fordi det er kjedelig å kjøpe når de blir så fort små :)
Ja, det er nok det hun mener da ;) Her har vi litt motsatt problem... De som kjøper klær til småen kjøper i de minste størrelsene (ja, svigermor f.eks. :P), fordi plaggene er så mye søtere når de er så små sier de :P

Ja, har ikke akkurat kjøpt klær i 74-80 selv.. :P Tror bare mamma syns det er kjedelig å kjøpe 50-56 fordi de blir brukt i så kort tid :-)

Heheh ja ser den! Men de vokser jo nesten like fort ut fra 74/80 også da.. holder stort sett ca 3 mnd (+ -) frem til de er 1 år.. hos mine jenter så hoppa nr 1 nesten over 68, og nr 2 brukte vel 74 i 1 mnd før jeg måtte gå over til 80 :eek::p

★sender fra pipe-gjøken★

Min gutt var kjempe stor og brukte str 62/68 fra han var nyfødt,og vokste lynkjapt utav de også...i dag er han 6 år og bruker 128-134, men er kjempe tynn da så er jo helst pga lengden :)

Haha skjønner deg godt! Hvor langt er du på vei? Jeg har aldri vært så stor fan av den siste delen av svskapet.. er rett og slett tungt og til tider, ubehagelig.. hehe..

★sender fra pipe-gjøken★

Seks uker igjen... men har igrunn ikke vært noen stor fan av svangerskapet i det hele tatt. Synes storken er en god ide! Har ikke hatt noe spesielt vanskelig svangerskap, men liker ikke å være kvalm, ikke få trent som jeg vil, ha litt småvondter her og der osv. Ingen krise, bare liker det ikke. Men tenker det er en god forberedelse til det nye livet med en ny liten sjef. Da må jo bare egne behov komme i andre rekke, så det er forsåvidt greit å få trent seg litt i å være begrenset! Men altså, det blir ingen rosablogger av en gravid "snickers"! Klar for neste etappe!

Seks uker igjen... men har igrunn ikke vært noen stor fan av svangerskapet i det hele tatt. Synes storken er en god ide! Har ikke hatt noe spesielt vanskelig svangerskap, men liker ikke å være kvalm, ikke få trent som jeg vil, ha litt småvondter her og der osv. Ingen krise, bare liker det ikke. Men tenker det er en god forberedelse til det nye livet med en ny liten sjef. Da må jo bare egne behov komme i andre rekke, så det er forsåvidt greit å få trent seg litt i å være begrenset! Men altså, det blir ingen rosablogger av en gravid "snickers"! Klar for neste etappe!

Har såååå god forståelse! Med mine to første svskap, var jeg ekstrem kvalm i 3-4 mnd og kastet opp så og si hver dag.. denne gangen har det vært mye lettere når det kommer til kvalme :) har har med alle slitet med bekkenet, også kommer jo andre små plager som du sier..skal bli så godt å få kroppen for seg selv :D
Hehe ja det er jo en slags tilvenning dette med å gå gravid ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp