Her fødes det...

lillechille

Forelsket i forumet
På septemberforumet er det vist flere som har fått allerede.. Var nettopp inneå snikleste litt.:) Ingen her som har født vell?

Jeg har termin 1. Okt, men tror hun kommet før- blir såennende å se:)

Jeg tror det kun har kommet en liten gutt frem til nå, etter det jeg har fått meg meg hvertfall:p

Blir spennende å se da, om du får september eller oktober-barn :) er dette din første?

Jeg har termin 10 oktober, men har fødet før termin med mine 2 første ;)
Nr 1 kom 3 uker før og nr 2 kom 4 dager før :D

★sender fra pipe-gjøken★

Jeg tror det kun har kommet en liten gutt frem til nå, etter det jeg har fått meg meg hvertfall:p

Blir spennende å se da, om du får september eller oktober-barn :) er dette din første?

Jeg har termin 10 oktober, men har fødet før termin med mine 2 første ;)
Nr 1 kom 3 uker før og nr 2 kom 4 dager før :D

★sender fra pipe-gjøken★

Ånei, jeg har ikke tenkt på at hun kan komme før tiden :) føler jeg trenger disse åtte ukene jeg, tanken har ikke slått meg engang at jeg kanskje ikke har 8 uker på å få alt i orden :) alt ordner seg jo uansett, men måtte le av meg selv som ikke har tenkt tanken :)

Ånei, jeg har ikke tenkt på at hun kan komme før tiden :) føler jeg trenger disse åtte ukene jeg, tanken har ikke slått meg engang at jeg kanskje ikke har 8 uker på å få alt i orden :) alt ordner seg jo uansett, men måtte le av meg selv som ikke har tenkt tanken :)

Hehe skjønner hva du mener der ja! gjorde heller ikke jeg første gangen jeg var gravid..var sikker på at jeg kom til å gå over tiden og da få et januar-barn, men neida, ble desember-barn :P heldigvis hadde jeg kjøpt det jeg trengte da..
Så var godt forberedt med nr 2 og hadde alt klart innen uke 37:p kan ikke si jeg har vært like flink denne gangen:P
Fortsatt noe som trengs å kjøpes og vaskes:eek: så håper denne blir inne litt lenger enn uke 37:eek::p:rolleyes::)

★sender fra pipe-gjøken★

Veldig spennende!! Ikke lenge til vi er neste mnd ut!! :D Jeg kommer nok ikke til å føde før oktober da, har termin 8. og har gått over med begge de andre ;)

Håper at oktoberbabyene holder seg inni den gode, varme magen en stund enda :)

Men fikk en skikkelig dårlig følelse her om dagen. Svigers har vært i London, og hva tror du ikke svigermor hadde kjøpt med seg hjem? Bodyer til lillebror i størrelse prematur (44). Hun ble jo litt paff selv da hun innså feilen og beklaget seg veldig. Jeg ser ikke på meg selv som spesielt overtroisk egentlig, men fikk en litt ekkel følelse i magen av disse to pitte pitte små bodyene fra svigermor :confused:

Jeg tar gladelig imot om en måneds tid (helst i morra, men skjønner jo at det er til bebbis beste om hun får ligge litt til...)! Er møkka lei av å gå gravid, jeg!

Jeg tar gladelig imot om en måneds tid (helst i morra, men skjønner jo at det er til bebbis beste om hun får ligge litt til...)! Er møkka lei av å gå gravid, jeg!

Haha skjønner deg godt! Hvor langt er du på vei? Jeg har aldri vært så stor fan av den siste delen av svskapet.. er rett og slett tungt og til tider, ubehagelig.. hehe..

★sender fra pipe-gjøken★

Men fikk en skikkelig dårlig følelse her om dagen. Svigers har vært i London, og hva tror du ikke svigermor hadde kjøpt med seg hjem? Bodyer til lillebror i størrelse prematur (44). Hun ble jo litt paff selv da hun innså feilen og beklaget seg veldig. Jeg ser ikke på meg selv som spesielt overtroisk egentlig, men fikk en litt ekkel følelse i magen av disse to pitte pitte små bodyene fra svigermor :confused:

Så kjedelig at det hun har kjøpt er så smått.. du kommer antageligvis ikke til å få brukt det;)

★sender fra pipe-gjøken★

Huff da.. det går nok ikke verre enn at de to bodyene blir ubrukt :-) Her har jeg en litt omvendt ekkel følelse.. mamma er sånn som ikke kjøper de minste størrelsene av prinsipp, fordi de brukes så kort tid.. Så hun har kjøpt klær i str. 74 og 80 osv.. Hun påstår selv at hun ikke hadde et eneste klesplagg under str.68 når vi ble født :P Men disse store klærne gir meg noen tanker om at jeg kommer til å få en stooooor baby :P haha!

Så kjedelig at det hun har kjøpt er så smått.. du kommer antageligvis ikke til å få brukt det;)

★sender fra pipe-gjøken★

Det blir nok dukkeklær til storesøster regner jeg med :)
Svigermor selv fødte 2 av sine 3 prematurt da, så er nok litt derfor jeg fikk en ekkel magefølelse. Tenk om det ligger i genene til denne babyen å komme for tidlig. Helt teit å tenke sånn! *oppgitt over meg selv* :P

Huff da.. det går nok ikke verre enn at de to bodyene blir ubrukt :) Her har jeg en litt omvendt ekkel følelse.. mamma er sånn som ikke kjøper de minste størrelsene av prinsipp, fordi de brukes så kort tid.. Så hun har kjøpt klær i str. 74 og 80 osv.. Hun påstår selv at hun ikke hadde et eneste klesplagg under str.68 når vi ble født :p Men disse store klærne gir meg noen tanker om at jeg kommer til å få en stooooor baby :p haha!

Brukt blir dem nok, men da mest sannsynlig som dukkeklær til storesøster ;)

Husker det var mange som kritiserte meg da snuppa kom fordi jeg hadde så "mye" klær i de minste størrelsene. Hun kom til å vokse ut av det med en gang, sa de! Vel, hun brukte str. 50 i flere måneder og var i tillegg en skikkelig gulpeunge - så jeg var glad jeg fulgte min egen magefølelse og hadde rikelig med klær til henne! ;)
Hun er nå 17 mndr og bruker fortsatt str. 80 og enkelte plagg i 74.

Tror du kan slappe helt av angående størrelse på babyen din. Kan ikke si jeg har hørt om noen som har passet inn i str. 68 som nyfødt :P Har din mor sagt noe om hvor stor du var da du ble født?
Jenten min veide 3180 da hun ble født, bare 10g under min egen fødseslvekt. Barnelegen sa det var veldig vanlig at babyen ofte var lik sin mor i fødselsvekt ;)

Huff da.. det går nok ikke verre enn at de to bodyene blir ubrukt :) Her har jeg en litt omvendt ekkel følelse.. mamma er sånn som ikke kjøper de minste størrelsene av prinsipp, fordi de brukes så kort tid.. Så hun har kjøpt klær i str. 74 og 80 osv.. Hun påstår selv at hun ikke hadde et eneste klesplagg under str.68 når vi ble født :p Men disse store klærne gir meg noen tanker om at jeg kommer til å få en stooooor baby :p haha!

Tror det skal litt til å føde en 74/80 cm baby altså :P :P Så det ordner seg nok! Men forrige gang så hoppet vi fort over str 50 :) :) Men skjønner godt at du er litt overtroisk, sånn er nå jeg også!

Vesla i magen vokser jo og i forrige svangerskap hadde jeg UL hver annen uke på slutten. Så jeg hadde god kontroll på størrelsen til veslegutt. Nå føler jeg at jeg famler i blinde og at jeg kanskje får en MEGASTOR baby :P

Huff da.. det går nok ikke verre enn at de to bodyene blir ubrukt :-) Her har jeg en litt omvendt ekkel følelse.. mamma er sånn som ikke kjøper de minste størrelsene av prinsipp, fordi de brukes så kort tid.. Så hun har kjøpt klær i str. 74 og 80 osv.. Hun påstår selv at hun ikke hadde et eneste klesplagg under str.68 når vi ble født :P Men disse store klærne gir meg noen tanker om at jeg kommer til å få en stooooor baby :P haha!

Haha det får du hvertfall ikke bruk for med det første;) jenta mi på 11 mnd bruker 80, og brukte vel 74 når hun var rundt 6 mnd.. 56 passer nyfødte fint, om det ikke er for stort ;)

★sender fra pipe-gjøken★

Det blir nok dukkeklær til storesøster regner jeg med :)
Svigermor selv fødte 2 av sine 3 prematurt da, så er nok litt derfor jeg fikk en ekkel magefølelse. Tenk om det ligger i genene til denne babyen å komme for tidlig. Helt teit å tenke sånn! *oppgitt over meg selv* :P

Alt kan jo skje, men snart er vi ikke innenfor "prematur-tiden" lenger :D så regner med at disse klærne blir dukkeklær, håpet det hvertfall :D

★sender fra pipe-gjøken★

Brukt blir dem nok, men da mest sannsynlig som dukkeklær til storesøster ;)

Husker det var mange som kritiserte meg da snuppa kom fordi jeg hadde så "mye" klær i de minste størrelsene. Hun kom til å vokse ut av det med en gang, sa de! Vel, hun brukte str. 50 i flere måneder og var i tillegg en skikkelig gulpeunge - så jeg var glad jeg fulgte min egen magefølelse og hadde rikelig med klær til henne! ;)
Hun er nå 17 mndr og bruker fortsatt str. 80 og enkelte plagg i 74.

Tror du kan slappe helt av angående størrelse på babyen din. Kan ikke si jeg har hørt om noen som har passet inn i str. 68 som nyfødt :p Har din mor sagt noe om hvor stor du var da du ble født?
Jenten min veide 3180 da hun ble født, bare 10g under min egen fødseslvekt. Barnelegen sa det var veldig vanlig at babyen ofte var lik sin mor i fødselsvekt ;)

Ja, det er bare sånn praktisk tankegang som er årsaken.. Hun kjøper heller for store klær, og bretter opp, enn å kjøpe klær man vokser ut av med en gang :P Jeg var ganske lita.. rett over 3000 gram og 48 cm lang, så har liten tro på at det er sant at vi ikke hadde mindre størrelser enn 68.. haha! Men tror hun mener at klærne som kommer fra henne er til større størrelser, og at vi får stå for de minste selv, fordi det er kjedelig å kjøpe når de blir så fort små :)

Tror det skal litt til å føde en 74/80 cm baby altså :p :p Så det ordner seg nok! Men forrige gang så hoppet vi fort over str 50 :) :) Men skjønner godt at du er litt overtroisk, sånn er nå jeg også!

Vesla i magen vokser jo og i forrige svangerskap hadde jeg UL hver annen uke på slutten. Så jeg hadde god kontroll på størrelsen til veslegutt. Nå føler jeg at jeg famler i blinde og at jeg kanskje får en MEGASTOR baby :p

Ja, haha! Er ikke så bekymret for det sånn egentlig :P Syns bare hun er litt morsom med det størrelsesstyret sitt!

Haha det får du hvertfall ikke bruk for med det første;) jenta mi på 11 mnd bruker 80, og brukte vel 74 når hun var rundt 6 mnd.. 56 passer nyfødte fint, om det ikke er for stort ;)

★sender fra pipe-gjøken★

Ja, har ikke akkurat kjøpt klær i 74-80 selv.. :P Tror bare mamma syns det er kjedelig å kjøpe 50-56 fordi de blir brukt i så kort tid :-)

Back
Topp