• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Her er

fano

Gift med forumet
et forsinket bilde av den nydelige gaven jeg fikk av alle sammen  Den står i full blomst og pryder stuen vår. Jeg er evig takknemlig for at dere har stelt istand dette for oss, det varmer hjertene våre. Tuuuuuusen takk alle sammen [:D]

en vakker blomst du fikk ja, enig med nesing, du er jammen tøff som kommer inn her så fort.
ta vare på hverandre i den tiden. klem

Enig med Nesing, den var nydelig ja den blomsteroppsatsen...så fin og ren og fredfull på en måte.

ORIGINAL: twinanne

Enig med Nesing, den var nydelig ja den blomsteroppsatsen...så fin og ren og fredfull på en måte.

ORIGINAL: twinanne

må bare signere de andre her

Utrolig flott bukett.. Berømmer deg fano, for at du "tenker på oss" og viser oss denne.. Ta vare på hverandre[:)]

ORIGINAL: Rosa på ball

Utrolig flott bukett.. Berømmer deg fano, for at du "tenker på oss" og viser oss denne.. Ta vare på hverandre[:)]

Signerar denne og dei andre her inne[:)]

Ja den var kjempe fin! Tusen takk for at du viste den til oss.

Tenker masse på deg og alt det tøffe dåke går gjennom. Ønsker dåke alt godt!

Gode tankar og klemmar sendes din vei[:)]

ORIGINAL: Rosa på ball

Signerer denne og de andre her inne

Du er en fantastisk jente fano, tenker på oss nå som dere har mer enn nok. Takk for at vi fikk se den fine oppsatsen[:)] Tenker masse på dere[:(]

ORIGINAL: snuppis!

Nydelige blomster [:)] Jeg likte veldig godt sommerfuglene [:)]

Jeg signerer de andre jentene  [:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Du er en fantastisk jente fano, tenker på oss nå som dere har mer enn nok. Takk for at vi fikk se den fine oppsatsen[:)] Tenker masse på dere[:(]

Signerer..
Ta vare på hverandre nå!
Mange varme gode klemmer

ORIGINAL: Serene

Takk for at du tok deg tid til å ta bilde av den fano[:)]
så bra dere ble fornøyd med den.
håper dere bruker all deres tid på hverandre nå og støtter hverandre i tiden som kommer.
signerer det nesing skrev også [:)]

stoor klem fra meg [:)]

signerer denne!!!!!!!!!!!!!!

Signerer alle de andre her :)

klemme

Back
Topp