Her er vi...

Perlemor til to

Elsker forumet

så fine bilda [:D]

Så skjønne gutter du har[:D][:)][:D]

ORIGINAL: Kariar

ORIGINAL: ~L£n£~

Utrolig kjekke bilder , nydelig det siste med tante [:D]

ORIGINAL: Mariamor85

førr en kosegutt du har da!!! Heldig!

Det tenkte jeg også d jeg så bildene! Heldiggris! Er han en lettvekter? Synes kroppen minnet om en annen som jeg kjenner[;)]

ORIGINAL: Fru Oreo

Det tenkte jeg også d jeg så bildene! Heldiggris! Er han en lettvekter? Synes kroppen minnet om en annen som jeg kjenner[;)]
Ja det er ikke så mye på den kroppen nei. Ikke på storebrors heller for den saks skyld. Han veier ca 7,5 kilo nå tenker jeg.[:)] Trygve asså.

Ja jeg har endelig fått meg en kosegutt. Storebroren vil skjelden kose. Det er bare så vidt vi får en bitteliten klem av og til, Men det hender jo at han er kosete han og da. Når vi ser på film f.eks. Da skal han sitte på fanget.

Men Trygve elsker å kose på fanget... og det liker mammahjertet. Men han sier hvis nok er nok. Da skyver han oss bort hehe...

Så masse fine bilder, av to skjønne gutter[:D]

ORIGINAL: Perlemor til to

ORIGINAL: Fru Oreo

Ja det er ikke så mye på den kroppen nei. Ikke på storebrors heller for den saks skyld. Han veier ca 7,5 kilo nå tenker jeg.[:)] Trygve asså.

Da stemte det altså. Marie er 7,2 og 70 cm. Veldig lik som Trygve der han står med hendene opp. Så herlig at du har fått en kosegutt som nummer to da. Håper jeg er like heldig! Jeg har en som bare dytter og dytter. Eneste formen for kos her er kloring og kniping[8|][;)]

ORIGINAL: Kariar

signerer denne

Back
Topp