Her er snuppa sitt rom

Ida82

Forumet er livet
Ikke helt ferdig da, men sånn nogenlunde...

Så koselig hun har det.[:D]

Så koooselig! Søtt!!

ORIGINAL: Lillegumpen

Så koooselig! Søtt!!

Tusen takk for at dere syns det var fint![:)]! Er jo egentlig et skikkelig jenterom da[:D]

Men tåler å høre hvis noen har forslag til noe annet jeg kan gjøre... F.eks sånn som bilder, hvordan de bør henge osv..

I hjørnet der det står en trestol, har jeg lyst å få inn en liten kosekrok med noe mykt og masse bamser. Noen som har ide?

Kjempe søtt rom hun får[:)]
(men er det så lurt å ha senga rett under vinduet? med tanke på trekk)

ORIGINAL: {Serine sin mamma}

Kjempe fint rom[:D]

ORIGINAL: Viksi.

Så koselig rom hun hadde.

Kjempe fint! [:)] Hva med å bytte ut stolen med en fin og god stol, kanskje en hvit med et lammeskinnsteppe i? Teppe på gulvet, også kan du jo bytte ut knottene på skapene med noen andre? [;)] Lange gardiner som går ned til gulvet er også veldig fint!

Men det var kjempe koselig rom altså [:D] 

ORIGINAL: NEW ~savannah~

veldig fint!!! [:)]

ORIGINAL: malønna

ORIGINAL: malønna

ORIGINAL: juliaC

Kjempe søtt rom hun får[:)]
(men er det så lurt å ha senga rett under vinduet? med tanke på trekk)

Takk for at du legger merke til det! Men har undersøkt det, for har ikke senga helt inn til veggen og har to lag gardiner, liftgardin under de vanlige, og det er sånn med litt tykt stoff. Har kjent etter og kjenner ingen trekk.... håper hvertfall dt er bra!!! Hun er 3 mnd og har ikke vært syk enda så[;)]

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Kjempe fint! [:)] Hva med å bytte ut stolen med en fin og god stol, kanskje en hvit med et lammeskinnsteppe i? Teppe på gulvet, også kan du jo bytte ut knottene på skapene med noen andre? [;)] Lange gardiner som går ned til gulvet er også veldig fint!

Men det var kjempe koselig rom altså [:D] 

Takk for tipsa!!! du nevner mye av det jeg har tenkt på, så det bekrefter at jeg tenker litt riktig[:)] Da er det bare å begynne å spare!![;)]

Så utrolig fint[:D]

Kjempe fint! Snuppa de har fått et helt nydelig rom[:)]

Å tusen takk for så mange positive tilbakemeldinger! Da har jeg tydeligvis gjort noe riktig[:)]

Back
Topp