Her er noen viktige artikler til dere nygravide

Ikke i bruk

Forumet er livet
Vi har samlet endel artikler med viktig informasjon så vi ønsker å dele med dere.

Samler flere i en tråd jeg, så kan dere lese de som passer for dere :)


Her er en artikkel som handler om ja og nei mat til gravide. Kan være lurt å dobbeltsjekke denne listen nå til julen


En liten kjekk huskeliste for første trimester :)


Her kan du se en fantastisk animasjon av babyen som vokser i magen :D


Gravide skal jo ikke drikke alkohol, men her finner du noen deilige drinker og herlige cocktails du kan nyte med god samvittighet

Og ikke glem å droppe spekeskinken nå i julen ;) Og ikke drikk for mye kaffe heller ;)

Kos dere masse i julen, husk å bare nyte hvert sekund :D
 
Takker:). Måtte skuffet konstatere at jeg må ligge unna roastbeefen til julefrokosten, men jeg skal kose meg med fersk røykelaks i stedet.
Kan forøvrig anbefale Kronenbourg Blanc uten alkohol til ribbe og pinnekjøtt. Den funker også fint til torsk og lutefisk. Har fått testet ut dette på julebordene i desember;).
 
Takker:). Måtte skuffet konstatere at jeg må ligge unna roastbeefen til julefrokosten, men jeg skal kose meg med fersk røykelaks i stedet.
Kan forøvrig anbefale Kronenbourg Blanc uten alkohol til ribbe og pinnekjøtt. Den funker også fint til torsk og lutefisk. Har fått testet ut dette på julebordene i desember;).
Gode tips :D
 
Back
Topp