Her er My!!! :D

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Hun er helt herlig <3
utrolig godt lynne på den her altså! jeg kan virkelig ikke skjønne at de vil gi henne fra seg!
I dag tidlig var vi ute i skogen med en venninne og hennes hund, og hun kosa seg så mye! Så har vi gått en litt kortere tur langs elven her og vært ute i hagen. Hun koser seg skikkelig, og det er så moro å se!
Ikke har jeg reagert på henne (enda) heller!!! Tror dette skal gå greit!!! :D

Her er hun da <3 vakre <3

ja hun er skjønn <3 persoligheten hennes også!!

Drømmeren skrev:
Nommin så nydelig da *smelt*emoticon

Så skjønn!

Håper du får beholdt henne!

sogn78 skrev:
Så nydelig!! Kva rase er det? Min tibetanske spaniel var nemlig veldig lik ho i ansiktet.... savne....

Tror denne var blanda med pomeranian ihvertfall om jeg ikke tar helt feil..

Åååå, jeg smelter!! Den  var helt fantastisk nydelig! WOW!
Er du allergisk mot hunder?

Drømmeren skrev:
Nommin så nydelig da *smelt*emoticon

smash skrev:

Ja jeg er det... Så det var ikke gitt at dette skulle gå bra! Nå etter 2 dager, hvor hun har sovet i senga mi i to netter, og liker seg aller best på fanget, så har jeg enda ikke reagert på henne! Jeg tror dette går!!! :D
Hun er foresten blanding av Pomeranian og Chiuhuahua :)

¤Woolfmother¤ skrev:

smash skrev:

Ja jeg er det... Så det var ikke gitt at dette skulle gå bra! Nå etter 2 dager, hvor hun har sovet i senga mi i to netter, og liker seg aller best på fanget, så har jeg enda ikke reagert på henne! Jeg tror dette går!!! :D
Hun er foresten blanding av Pomeranian og Chiuhuahua :)

Utrolig nydelig blanding!!
Så godt du ikke reagerer! Kan jeg spørre hvorfor eierne ikke kan ha henne lenger?

Hun har rett og slett ikke tid... Hun har en hund til, som er mye roligere enn denne. Denne er veldig sosial og kontaktsøkende, hele tiden ;) Eieren har familiebarnehage, men skal begynne på skole så hun skal ha vikar hjemme, og føler ikke at hun kan legge ansvaret av hunden på vikaren. Den andre hunden er sånn som liker å ligge i buret hele dagen, blir med på en tissetur og legger seg i buret igjen. Eieren vil ikke sette denne i et bur og sørge for mistrivsel hos hunden. Da mener hun det er bedre at hun får et nytt hjem,

Back
Topp