her er min mage 38+2:)

Fru.Knudsen

Snart mamma til 2 :)
Her er meg i dag :) 38+2...
Føler meg litt framtung fortiden!

her er jeg 35+5 :)
Litt har skjedd siden den gang ser jeg :)

gleder meg max nå [:D]

Tøff mage!! Den henger jo like mye som min gjorde!! Og plutselig er den borte;) Krysser fingrene for at det ikke er så lenge igjen!

ORIGINAL: luthien_b

du har vokst ja [:)] flott mage du har[:)]

sign[:D][:D]

den har sunket utrulig mye!! ikke lenge igjen nå nei, tror neppe du går helt til termin.. men kan jo ta feil også[:)]

ORIGINAL: luthien_b

du har vokst ja [:)] flott mage du har[:)]

ORIGINAL: frøkenL

Fine magen [:)] Ser ut såm du har vokst litt ja...å at magen har sege [:)] Å d kan jo vær et positivt tægn [:)]
Vest du e 38 + 2 i dag så har du termin dagen før mæ...å æ gleda mæ åsså max...e d første? D e d her hos mæ å alt e nytt å spennannes [:)]

Tusen takk[:)]
ja, det er første på meg også! så er kjempe spennende nå [:)]

ORIGINAL: turbojenta

den har sunket utrulig mye!! ikke lenge igjen nå nei, tror neppe du går helt til termin.. men kan jo ta feil også[:)]

hehe... [:D] Hadde vært deilig om han kom før tiden ja!
Men ikke den 25 for da er det konfirmasjon til lillesøstra til samboeren min [8D]

vi satser på at du har rett, å at han kommer før tiden[;)]

ORIGINAL: Merri24

Tøff mage!! Den henger jo like mye som min gjorde!! Og plutselig er den borte;) Krysser fingrene for at det ikke er så lenge igjen!

hehe... Takk( tror jeg) [8D]
vi krysser fingrene for det ja! [:D]

ORIGINAL: AprilBeiby

Men ikke den 25 for da er det konfirmasjon til lillesøstra til samboeren min [8D]

får håpe det.. så er det også typpisk å få skikkelig energi kikk noen dager før fødselen også.. og du har jo ikke akkurat latet deg på sofaen slik jeg har gjort[8D]

ORIGINAL: AprilBeiby

får håpe det.. så er det også typpisk å få skikkelig energi kikk noen dager før fødselen også.. og du har jo ikke akkurat latet deg på sofaen slik jeg har gjort[8D]

hehe, det er sant![:)] nå har jeg holdt på å rødde på lofte og det som skal bli barnerom i mange timer, begynner å bli en ende på alt rotet nå :)
Men skal ta meg litt sein lunch på verandaen nå [;)]

Tusen takk jenter :)

Back
Topp