Her er kosegutten min- Adolf

Hvordan får jeg lagt inn bilder her da ??? Syns bildene alltid blir for store [8|]
Noen som vet ??

Jeg sliter litt med dette selv, men du må lagre bildene med færre piksler. Men jeg gjør det slik at jeg tar dem fra andre nettesider jeg er på. f.eks messenger eller nettby eller lignendes.

ORIGINAL: twinanne

Jeg sliter litt med dette selv, men du må lagre bildene med færre piksler. Men jeg gjør det slik at jeg tar dem fra andre nettesider jeg er på. f.eks messenger eller nettby eller lignendes.

Jeg har bilder på photobucket. kan jeg bruke de derfra mon tro??

Somine det kan du, da høyreklikker du med mus på bildet velger propertis og kopierer url linken derfra og inn på tråden. Det går kjempe fint[:D] Det er slik jeg gjør det.

Jeg kan forsøke fra photobucket. Bildene ble så små [8D] takk skal du ha for tipset [:D]

Kanskje det blir en liten søt pusekatt på deg etterhvert, det er vel det du ønsker deg tenkere jeg[:D]

jepp, blir nok en katt på meg etterhvert, men får jo ikke skaffe meg sånt midt i ivf har jeg blitt fortalt.
så er bare å vente da.

Så kan dte jo være greit at ungen din rekker å bli noen år før du for katt også, slik at den ikke blir haleløs mener jeg, eller får en hale på 10 meter. Men her er det vel delte meninger tror jeg. Det er jo heller ikke så mye jobb med en katt som med en hund da.

Back
Topp