Her er jeg

BIBBI3

Forumet er livet
Hei!

Vil gjerne melde meg offisielt inn her nå. Har vært her å titta litt tidligere i år, men nå har jeg endelig fått datoer å forholde meg til.

Skal i gang med nesespray 25. nov og inn på St. Olavs 4. jan 2010.
Ble noe senere enn vi trodde først, men har en håpløs syklus............

Uansett så er det godt å føle at ballen ruller igjen.[:)]

Heia vennen[:)][:)]
Så herlig å ha fått datoer å forholde seg til[;)]Dette skal gå strake veien til en bebiss vettu[;)]Du skal beg på nesespray når jeg beg på sprøyter du,og d er jo ikke lenge til[:D][:D]Lykke til snuppa,gleder meg til å følge deg[;)]klem;)

Hei Laila, så kos å se deg her også da.[:D]
Blir moro å følge deg også... kanskje vi får nesten samtidig igjen. Jeg har en tendens til å tjuvstarte disse fødslene jeg vettu..[8D]
Hehe.. alltids lov å håpe, men jeg krysser alt for full klaff på første. [;)]

så bra at du snart er i gang[:D][:D][:D]hærlig og vite at det er ting som skjer[:D][:D][:D]lykke lykke til

ORIGINAL: t.t.h.

så bra at du snart er i gang[:D][:D][:D]hærlig og vite at det er ting som skjer[:D][:D][:D]lykke lykke til

ORIGINAL: Bens mamma

Hei!

Vil gjerne melde meg offisielt inn her nå. Har vært her å titta litt tidligere i år, men nå har jeg endelig fått datoer å forholde meg til.

Da starter du på sprayen omtrent samtidig som meg:) har litt ustabile sykluser om dagen,så vet ikke akkurat dato enda...men,venter ikm sånn ca smtidig som deg[:)] Dette blir spennende!!

ORIGINAL: t.t.h.

[:)]

masse lykke til og velkommen

ORIGINAL: ella29

Hei!

Da starter du på sprayen omtrent samtidig som meg:) har litt ustabile sykluser om dagen,så vet ikke akkurat dato enda...men,venter ikm sånn ca smtidig som deg[:)] Dette blir spennende!!

Så morsomt! Vi får følge hverandre vi da [;)]
Håper du får en bekrefta dato snart du å!
Du tilhører kanskje anna klinikk enn meg siden du er fra Akershus?

Masse lykke til! [:)]

So kjekt du endelig kommer inn hit til oss Bens mamma!! Gleder meg til å følge deg videre [:)] [:)]

ORIGINAL: ella29

Hei!

Så morsomt! Vi får følge hverandre vi da [;)]
Håper du får en bekrefta dato snart du å!
Du tilhører kanskje anna klinikk enn meg siden du er fra Akershus?

kjempe spennende:) Vi hører til Ullevål vi....er så spent,og redd for at det ikke skal fungere på denne måten heller[8D]
MEN,godt å legge "all jobb" til side,stole på de proffe nå[:)]

Hei Laila, så kos å se deg her også da.[:D]
Blir moro å følge deg også... kanskje vi får nesten samtidig igjen. Jeg har en tendens til å tjuvstarte disse fødslene jeg vettu..[8D]
Hehe.. alltids lov å håpe, men jeg krysser alt for full klaff på første. [;)]

krysser alt jeg har for deg jeg å

Back
Topp