Her er jeg..

Lille Mille

Gift med forumet
våken som bare det og klokka er 02.18.. Mens alle dere andre sikkert sover og koser dere..
Skal være sagt at jeg la meg klokka 11 da, men har bare liggi og vridd meg som en klut. Får ikke sove.. Og min kjære mann blir en smule irritert av det.

Men jeg tror jeg kan ringe inn til sykehuset på mandag [:D] Det er jo iallefall positivt det da!! [:D] Måtte hive nedpå 2 paracept for nå kommer mensen! Har så vondt.. så TR er nok på plass om noen timer.

Da slipper dere maset mitt om det fremover iallefall.. føler jeg er litt "over the top" noen ganger (sånn som nå) [8D]

Dersom steget nå blir IVF, så har jeg så mange spørsmål!
Lurer på om vi kan starte opp med en gang i den nye syklusen? [8|] Lurer på hva slags medisinering jeg får? [8|] Lurer på om de har plass til oss før sommeren?
Og det jeg lurer mest på... Hvorfor skal det være så sinnsykt urettferdig det her??? [:(]

Hva har jeg gjort for at det skal være så mye "feil" med meg??
Ikke fungerer hodet mitt som det skal, deprimert og angst! Ikke fungerer kroppen min som den skal, PCOS og kluss i hormonene!

Skulle ønske jeg bare var normal [:(]

Ooops.. I did it again.. [8D] ble litt langt dette her... men trengte en BLOW OUT [:D] Sånn bort med de tankene [8D]

_____________________________________________________________________________________________

Oppdatering klokka 03.53

Tanta er på plass! [:D] Og da går jeg og legger meg [8D]

Huff da snuppa, må sove på natta vettu. Ligge på lading!

Greit at tanta er på plass iallefall da, så er dere straks i gang med IVF og prosjekt-baby dere også!!! Tenk, nå har jeg nesten sprayet i en uke alt...[:D]

Greit at tanta ikkje drøya så mykje lenger no. Hadde håpa veldig at da skulle klaffa for dåke, men bedre å sleppa å venta for lenge på å ta neste steg.

Du ringer inn i måro du vel då? Då får du nok veta meir om neste steg. Håpa du rekker eit forsøk før sommaren[:)]

Uff ja, det kan virkelig følast urettferdig dette her. Eit av livets store mysterier kvifor det er så lett for nåken og vanskelig for andre.. Heldigvis så er det veldig gode odds for å bli gravid til slutt. Tenk i gamle dagar, når ein forblei barnløs uten nåken svar.. Ein får prøva å trøsta seg med det[:)] Heldigvis er ikkje pco den verste årsaken til at ein ikkje blir gravid. Dei aller fleste fungerer det for med litt hjelp[:)]

Så bra at tanta viste seg da, nå blir det IVF
Håper dere får starte opp denne syklusen, det skulle holde i massevis med tid frem til sommeren for å gjennomføre forsøk[:)] 
På meg f.x startet jeg med spray 15.september og innsetting 23.oktober, så alt i alt tok hele forsøket 1,5 mnd. Så om dere kommer med nå med en gang er dere akkurat ferdig til de evnt tar sommerferie i juli.

Spennende dette fremover, det kan jeg love deg[:)] 
Jeg har hatt samme tanker som deg, men når vi skulle i gang med forsøket og jeg fant ut at det er egentlig utrolig mange som må gjennom det samme sluttet jeg å tenke på hva jeg har gjort for å fortjene at kroppen min var som den var osv. Det er så mange her inne på BV, i Norge og i verden som har en kropp som er nøyaktig likens som min og din vet du, så vi har nok ikke gjort noe værre enn alle andre[:)] Blir jo bare mer og mer vanlig å måtte ha hjelp til å bli gravid så det er mange i samme båt.

Og faktisk nå i ettertid er jeg nesten litt glad for at vi ikke er av de som blir gravide ved å se på hverandre. Dette er blitt ett prosjekt vi var veldig, veldig sammen om - med samtaler hos legen, spray og hormoner og sprøytestikking og turer til sykehuset med hotellovernattinger[:)] Og nervepirrende venting etter uttak og innsett, og leting av symptomer i ettertid.
Er jo ikke alle mannfolk som er like engasjerte og "med" i prosessen om man bare har bestemt seg for å bli gravide og slutter på pilla.
Dessuten tror jeg at vi som har slitt en stund setter mer pris på graviditeten når den først kommer, og har ikke like lett for å klage over ting. Og det blir jo ett veldig ønsket barn ikke minst! Planlagt ned til minste detalj[:)]

Masse lykke til med å ringe i morra, kommer til å tenke på deg hele dagen!
Og siden jeg ikke har nettilgang i morra så må jeg prøve å komme meg inn på BV via mobilen og se hva som skjer videre etter du har ringt[:)]

ORIGINAL: tullemor79

Huff da snuppa, må sove på natta vettu. Ligge på lading!

Greit at tanta er på plass iallefall da, så er dere straks i gang med IVF og prosjekt-baby dere også!!! Tenk, nå har jeg nesten sprayet i en uke alt...[:D]

Tenkte kanskje det var lurt å snu døgnet jeg [8D] Ja du har allerede vært sprayer i en uke du.. imorgen!!! [;)] Så du er jo ordentlig igang du.. glemmer det noen ganger jeg [8|] og vooops så skjønner jeg at du snart SKAL bli gravid [:D] Det blir supert vet du!! [;)]

Tusen takk jenter.. Ja nå er vi snart ordentlig igang [:D] Er veldig spent på hva de sier når jeg ringer inn imorgen.. meeeeeen.. håper iallefall det er gode nyheter [:)]

Jeg lurer på om jeg må få deg til å sende meg en mail på Facebook i morra, for den får jeg jo lest på mobilen i det minste[:D] *nyskjerrig og spent? neeeeeii[:D]*
Du kan jo bare kopiere det innlegget du sikkert kommer til å legge her til en pm på FB, så kan jeg også være oppdatert selv om jeg er på shopping i Tigerstaden[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg lurer på om jeg må få deg til å sende meg en mail på Facebook i morra, for den får jeg jo lest på mobilen i det minste[:D] *nyskjerrig og spent? neeeeeii[:D]*
Du kan jo bare kopiere det innlegget du sikkert kommer til å legge her til en pm på FB, så kan jeg også være oppdatert selv om jeg er på shopping i Tigerstaden[:)]

Selvsagt kan jeg skrive til deg på FB *blomsterpia*'n min [;)].. eller så kan jeg sende deg sms, det er jo enda enklere [;)] 

ORIGINAL: Nesing

Flott mensen endelig kom når du i utgangspunktet ventet den (grunnet negative tester)! Det blir en spennende tid fremover og jeg håper dere kan komme i gang med IVF før sommeren. Skal krysse fingre og tær for det, snuppa !

ønsker deg kjempe masse lykke til[;)]så flott at tr kom[;)]

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: *blomsterpia*

Selvsagt kan jeg skrive til deg på FB *blomsterpia*'n min [;)].. eller så kan jeg sende deg sms, det er jo enda enklere [;)] 

Jaaa gjør det du[:)]
Sender deg nummeret!

Back
Topp