Her er jeg

pikolino

Flørter med forumet
Har ikke akkurat vært her inne så mye i det siste nei. Litt fordi vi ikke har laptop og trådløst nettverk, og litt fordi denne omgangen har vært skikkelig opp og ned. Grunnen til at jeg har hatt en enorm berg og dalbanetur denne gangen er fordi vi bestemte oss for at dette skulle bli siste omgang for oss. Hadde mye verre bivirkninger denne gang, og uttaket er bare helt sinnsykt vondt. Og utrolig kvalm storedeler av resten av dagen. De tok ut 11 egg, 9 ble befruktet men så.... det var bare to som delte seg. Derfor satt vi inn begge disse to. Så nå vet jeg ikke hva jeg vil hvis dette går bra. Orker jeg en runde til med både det psykiske og det fysiske? Åhhh... Har bare måtte "være litt for meg selv" og tenke litt.

Men... jeg har ikke sniktesta. Og nervene er i helspenn nå. Bare tanken på og ta blodprøven kl 8 i morgen tidlig, og så vente helt til mellom 13-15 er skikkelig æsj. Men heldigvis har jeg en venninde som har fri (og det har jeg og) så hun skal prøve og holde tankene mine opptatt.

Skal selvfølgelig komme innom her i morgen og avlegge rapport. Dere får krysse det dere er god for, for dette måååååååå bare gå bra.

Krysser fingrene og sender deg gode tanker

Krysser alt som kan krysses.

Krysser alt jeg har av fingrer for at dette går bra for dere.[:)]

Skal senda mange gode tankar til deg i morgen[:)][:)]

Så spennende da!

Jeg skal tenke på deg og krysse fingrene [:D]

Lykke til!!

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Krysser fingrene og sender deg gode tanker

Der var du jo [:)]

Ønsker deg lykke til imorgen og krysser alt jeg har for at dette går bra!

ORIGINAL: Guria

Så spennende da!

Jeg skal tenke på deg og krysse fingrene [:D]

Lykke til!!

Føler på meg at du lykkes denne gangen.

Lykke til

såå spennende, da krysser jeg alt jeg har for at det blir en pos test, det fortjener du så masse.

jeg krysser alt jeg har for deg jeg snuppa[:D]ABSOLUTT ALT[:D]

Krysser fingre og tær for dere [:D]

Pikolino venter spent og krysser fingrene for deg, håper at du får svar raskt da.

Back
Topp