Her er jeg...

Kattemor

Andre møte med forumet
Hei! Ville bare presantere meg. Er 25 år og har prøvd i 1 år og 9 mnd. Har begynt med utredning, men har enda ikke funnet ut hva som er feil. Merker det er ganske tøft å være barnløs når hele vannegjengen har babyer og er gravide. Håper jeg finner forståelse og støtte her inne... [:)]

det håper jeg også, og så ønsker jeg deg masse lykke til!! håper det snart klaffer for deg og din kjære:)

ORIGINAL: kaalrot

det håper jeg også, og så ønsker jeg deg masse lykke til!! håper det snart klaffer for deg og din kjære:)

Hei!

Velkommen hit!

Håper du vil trives [:)]

Velkommen!
Håper du finner den støtten du trenger!
Lykke til!

Lykke til videre med prøvingen, håper dere lykkes snart..
Håper du trives her[:)]

Hei og velkommen, jeg er også en av "sliterne" [:)]

Hei og velkommen hit! Håper du finner den støtten du trenger her,og lykke til videre med prøvingen,håper dere lykkes snart[:)]

Hei! Her er jeg igjen og masse har sjedd siden sist. Etter et vellykket prøverørsforsøk med fem befruktede egg kom prinsesse Emma Charlotte i slutten av november 2008. Etter som det ble klaff på første forsøk har vi fire egg på frys, og nå er det på tide med søsken. Så nå har vi gjennongått et fryseforsøk og fikk satt inn et egg i går. Så nå ruger jeg og håper på det aller beste.
Ellers litt praktiske opplysninger. Jeg er 29år enn så lenge, har en plan om å være 29 et år til.   Er trønder men har flytter til vestlandet, nærmere bestemt sommarøya Stord. Her jobber jeg som hjelpepleier i hjemmesykepleien og det trives jeg veldig godt med.
Er det flere her inne som bor i nærheten foresten???

velkommen hitt
og lykke til emd prøvingen

Hei! Her er jeg igjen og masse har sjedd siden sist. Etter et vellykket prøverørsforsøk med fem befruktede egg kom prinsesse Emma Charlotte i slutten av november 2008. Etter som det ble klaff på første forsøk har vi fire egg på frys, og nå er det på tide med søsken. Så nå har vi gjennongått et fryseforsøk og fikk satt inn et egg i går. Så nå ruger jeg og håper på det aller beste.
Ellers litt praktiske opplysninger. Jeg er 29år enn så lenge, har en plan om å være 29 et år til.   Er trønder men har flytter til vestlandet, nærmere bestemt sommarøya Stord. Her jobber jeg som hjelpepleier i hjemmesykepleien og det trives jeg veldig godt med.
Er det flere her inne som bor i nærheten foresten???

Back
Topp