Her er jeg!

Hippimamma

Glad i forumet
Får melde meg inn her jeg da, 3 tester positiv i dag...er midlt sagt i sjokk i og med at det traff på første forsøk, tror det egentlig ikke før jeg har fått det bekreftet av lege 

I følge mensenterminen kommer nurket våres 7 mai [:)]

Gleder meg til å blir kjent med alle her inne!
 
ORIGINAL: MisaMisa

Gratulerer så mye!! [:)]
Da har vi termin omtrent samtidig [:)]


Så spennende :) Hvor mangen tester har du tatt, og hvordan er du sikker du er gravid`? Jeg kan liksom ikke tro det, for utrolig til å være sant :)
 
He he, jeg har bare tatt en test - men så lenge den er positiv så er jeg sikker på at jeg er gravid [;)] Og det er du også!
Vi har en gutt på 3 år fra før av, og jeg føler meg også ganske lik nå som jeg gjorde når jeg gikk gravid med han [:)]

Jeg er mer nervøs for å miste, ettersom jeg har mistet 2 ganger siden desember 2009. Men nå skal det søren meg være vår tur igjen [:)]
 
[color=#660099]så gøy at du kom inn her til oss[:D][:D]

og igjen gratulerer så masse[:D][:D][:D]


 
foresten da har vi samme mens termin


7 mai
 
ORIGINAL: nita80

foresten da har vi samme mens termin


7 mai



Så gøy! [:D] Vi kommer til å få det såååå fint her inne alle mann!
 
[:D]Hurra [:D]

Gratulerer så mye med spiren [;)]
 
masse gratulerer[:)][:)][:)] her skal vi kose oss[;)]
 
Back
Topp