Hippimamma
Glad i forumet
Får melde meg inn her jeg da, 3 tester positiv i dag...er midlt sagt i sjokk i og med at det traff på første forsøk, tror det egentlig ikke før jeg har fått det bekreftet av lege 
I følge mensenterminen kommer nurket våres 7 mai [:)]
Gleder meg til å blir kjent med alle her inne!

I følge mensenterminen kommer nurket våres 7 mai [:)]
Gleder meg til å blir kjent med alle her inne!
