Her er jeg igjen! Gravid!!!!

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: bæibi


Er det noen som har mistet flere ganger? Er det noen som vet om fosteret kan ha vanskelig for å feste seg etter en sa??? Har bestilt time til lege neste uke....

Klem


Hei kjære bæibi.
Jeg har ikke mistet heldigvis, men har hørt litt om det.
Bl.a. har jeg hørt at de som mister flere ganger, ofte har svake livmorvegger. I de tilfellene kan man sy igjen livmoråpningen midlertidig, slik at spira ikke detter ut. Er ikke helt sikker på dette her, men poenget mitt er at det finnes hjelp å få, om har problemer med å bære frem et foster.

Men du skal ikke være redd for å miste, pga noen dråper blod.
Det er ikke farlig eller uvanlig. Det du derimot må være på vakt etter, er om du blør rikelig og har smerter. Da bør du kontakte legen/føden.

Skjønner godt at mannen din tok det hardt. Stakkars dem, de har ikke alltid like lett for å uttrykke følelser, men de har like mye av det som oss allikevel. Ikke greit bestandig å være den store, sterke.

Ønsker og tror det vil går bra for dere denne gangen. [:)]
Men for sikkerhetsskyld så sender jeg deg noen gode vibber.

Du får komme hit igjen med flere spørsmål og bekymringer - for de kommer garantert. [;)]
Vi er her for deg vettu.
Klem.


henger med på den jeg [;)]
 
det var koselig å høre[;)] gratulerer så mye og håper det går bra denne gangen[;)] lykke til med svangerskapet[:)]
 
Signerer her: Gratulerer sååå mye og masse lykkeønskninger til deg fra meg[;)]
 
Gratulerer så mye!!!![:D][:D][:D]
 
Gratulerer så masse bæibi! Håper virkelig den sitter fast nå..

Masse gratulasjons og lykke til-klemmer fra meg. [:)]
 
Gratulerer så mye, og lykke til videre!
 
GRATULERER så mye. denne gangen går det nok bra. har du mistet en gang før eller fler? tror det er gqanske vanlig å miste første gang.. merkelig men. jeg hadde en sa i feb 04 i uke 14. og var gravid igjen i april. å da gikk det bra. tror ikke du skal henge deg opp i det så mye. tror nesten bare det er verre... LYKKETIL iallefall å kos deg masse. blir artig å høre fra deg :)
 
Back
Topp