Her er det liv.......

Champ

Gift med forumet
mine to små krabater har intern konkurranse om hvem som klarer å vekke mamma først og holde henne våken [:)] Her sparker det høyt og lavt i forskjellige styrker[8D]

Hehe...Så morro da [:)]
Skal se de blir de akrobatene når de kommer ut.

Kjenner heldigvis mye spark jeg å..Veldig bra det, kunne hu bare holdt seg unna de ribbeina. For de begynner å bli ømme nå [&:]

kjenner ikkeno i ribbeina enda, men det kommer vel kanskje? kan ikke være mye deilig!! er det sånn at ungene har litt samme aktivitetsnivå når de kommer ut?[:)]

Det går ikke å sammenlikne aktivitetsnivået som er inni magen og utenfor egentlig. når ho eldste kom så var ho våken hele tiden om ho da ikke ble trillet eller båret - da sov ho... min yngste sov hele tiden når ho ble født - måtte vekke henne for å mate. Begge var aktive små i magen, så det tror jeg er helt individuelt [:D]

åkei. det er jo forsåvidt greit for deg å tenke på da, hvis de krabatene dine er så aktive nå[:)]

hehe ja med min flaks får jeg nok en som er våken og en som sover... men skal prøve å komme fort inn i rutine med dem så dem følger hverandre, og ta mine forhåndsregler for dem ettersom jeg har erfart de fleste "fellene" mange går i, og som jeg gikk i med min første......

min pleier alltid å sparke når mannen min skal opp på morgenen, det er da kl 0600!!!!
å da er det mange ganger jeg pent nødt må opp. syntes det er vittig da at ho sparker bestandig da han står opp[;)] men irriterendes for meg[:@]

Kanskje ho reagerer på vekkeklokka? dem hører jo godt alt som skjer her ute nå [;)]

Back
Topp