Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
mine to små krabater har intern konkurranse om hvem som klarer å vekke mamma først og holde henne våken [:)] Her sparker det høyt og lavt i forskjellige styrker[8D]
kjenner ikkeno i ribbeina enda, men det kommer vel kanskje? kan ikke være mye deilig!! er det sånn at ungene har litt samme aktivitetsnivå når de kommer ut?[:)]
Det går ikke å sammenlikne aktivitetsnivået som er inni magen og utenfor egentlig. når ho eldste kom så var ho våken hele tiden om ho da ikke ble trillet eller båret - da sov ho... min yngste sov hele tiden når ho ble født - måtte vekke henne for å mate. Begge var aktive små i magen, så det tror jeg er helt individuelt [:D]
hehe ja med min flaks får jeg nok en som er våken og en som sover... men skal prøve å komme fort inn i rutine med dem så dem følger hverandre, og ta mine forhåndsregler for dem ettersom jeg har erfart de fleste "fellene" mange går i, og som jeg gikk i med min første......
min pleier alltid å sparke når mannen min skal opp på morgenen, det er da kl 0600!!!!
å da er det mange ganger jeg pent nødt må opp. syntes det er vittig da at ho sparker bestandig da han står opp[;)] men irriterendes for meg[:@]