Her er de 3 brudekjolene valget står mellom:D

Ja det er veldig koselig å bli gjort stas på:) Hvis ikke kan dere jo ta et glass en plass etterpå:)

Ja, det er jo koselig det:) Jeg skal bare giftes èn gang(hvem skal ikke kun det?^^) Så da vil jeg også gjøre stas på det og kose meg masse i planleggingsprosessen:)
 
Hehe, den var verre, ja;):p men så fikk du verdens beste gave også, da:D<3
Var i en brudesalong i Oslo, og der var alle prøvekjolene i str 34 og 36 så fikk de jo ikke på engang o_O Var ikke spesielt morro :p Mens her hjemme hadde salongen i alle str så jeg faktisk fikk kjolene igjen over magen ;) Så gikk jeg på nett og bestilte en som kosta 7000kr MINDRE enn de i salongen etterpå :p ;)
 
Var i en brudesalong i Oslo, og der var alle prøvekjolene i str 34 og 36 så fikk de jo ikke på engang o_O Var ikke spesielt morro :p Mens her hjemme hadde salongen i alle str så jeg faktisk fikk kjolene igjen over magen ;) Så gikk jeg på nett og bestilte en som kosta 7000kr MINDRE enn de i salongen etterpå :p ;)

SHIT, snakk om forskjell i pris a:-O Whaaat? Det er jo helt latterlige str, kommer da ikke jeg heller til og få på meg:( Må nok inn til Oslo jeg også, usikker på om de har noen brudesalonger på jessheim, skal undersøke det litt:) Godt du fant en annen salong der de hadde i alle str, burde jo vært det i den i Oslo også!
 
SHIT, snakk om forskjell i pris a:-O Whaaat? Det er jo helt latterlige str, kommer da ikke jeg heller til og få på meg:( Må nok inn til Oslo jeg også, usikker på om de har noen brudesalonger på jessheim, skal undersøke det litt:) Godt du fant en annen salong der de hadde i alle str, burde jo vært det i den i Oslo også!
jeg var i Kristins brudesalong i oslo, for hadde hørt så mye bra om den. Og den var jo forsåvidt ok, men synes de som jobba der var litt snobbete :p Lå jo oppe på Frogner såeh... ;) Er en veldig bra salong på Lillestrøm, men fikk ikke dratt dit jeg da o_O Kan sjekke hva den hette hvis det er aktuelt for deg! :)
 
Back
Topp