Her er de 3 brudekjolene valget står mellom:D

Ahahaha!!! Jeg dævver! Den der skal jeg huske på.:D
Det verste var at det var min forlovers påfunn :p :eek: Siden jeg var gravid var alle hennes utdrikningslagsplaner gått i vasken, så hun måtte overføre de til mannens lag :D
 
Nei han prøvde å si fra da, til de kompisene som kjente han fra jobbetiden på utested og de var ofte ute den gang. Da tålte han MYE mer.
Hans nåværende kolleger prøvde å roe ned litt og sa at han ikke var så vant til å drikke lenger.
"NEIMEN vi kjenner han da, han tåler MASSE!!!"
:eek:
 
jeg var i Kristins brudesalong i oslo, for hadde hørt så mye bra om den. Og den var jo forsåvidt ok, men synes de som jobba der var litt snobbete :p Lå jo oppe på Frogner såeh... ;) Er en veldig bra salong på Lillestrøm, men fikk ikke dratt dit jeg da o_O Kan sjekke hva den hette hvis det er aktuelt for deg! :)

Hehe der var jeg innom selv, fikk ikke noe god opplevelse der, ble Agape i Oslo, men den er nedlagt nå tror jeg.
 
Hahahaha! Jeg også fikk tiara. Med lilla slør selvfølgelig.;)
Var SÅ glad for at jeg fikk et avslappa lag. Spesielt når vi måtte plukke opp den kanonfulle kommende brudgom (ikledd et teletubbiekostyme) på vei hjem på natta. De hadde vært på sjørøvertokt og det hadde gått hardt for seg..:p

Hehehehe råbra:)
 
Jeg ble kidnappa av en creepy franskmann en dag i juni2012 :eek: Han frakta meg til venninna mi, og rabla i vei på fransk hele veien...hos venninna mi venta lunsj, deretter tur på spa og 5 retters middag på gourmet restaurant :rolleyes:

Høres bra ut:)
 
så teit da o_O Er jo ikke spesielt morro når det blir sånn!
Mannen her hadde gjort det klart for sin forlover at han heller ønsket en minnerik dag med gutta, enn fyll! Så han fikk flytur i en småfly, paintballspill (han fikk være med å spille etter jakta) og overnatting i lavvo med bål og øl i midnattsol :cool: Var en fornøyd mann som kom hjem dagen etterpå ;)

Høres ut som et flott lag:)
 
Mannen her hadde et klassisk utdrikningslag :eek: :eek: Ikke at jeg skal utdype det noe mer :cool:
Mitt lag dro på Øyafestival, det var flott:)
 
Jepp, bodde på Frogner før, veldig anstrengende for en trønder:)
hehehe, det tror jeg på! :p
Synes det går greit å tusle rundt der oppe og se på folk, men kjenner jeg får litt spader av sånne oransje perleøredobbdamer i butikkene o_O ;)
 
hehehe, det tror jeg på! :p
Synes det går greit å tusle rundt der oppe og se på folk, men kjenner jeg får litt spader av sånne oransje perleøredobbdamer i butikkene o_O ;)

Hehehe ja:)
 
Back
Topp