Her er d mange år siden jeg har vært

Snoflak

Elsker forumet
Ville bare titte innom å si at vi venter nr 2. Men mye har skjedd siden sist, jeg å barnefaren gikk hver vår vei før lillemor ble 1 år, vi har begge nye partnere å vi går alle veldig godt overens :)

I sommer giftet jeg meg med min elskede mann som jeg har bodd sammen med i 3 1/2 år.Han kom inn i Mie`s liv da hun var 1 år å han tar henne som sin egen de to har ett fantastisk godt forhold :) . Og nå er jeg gravid å Mie skal bli storesøster.. Hun er i ekstase, gir meg gaver i fleng "siden du har baby i magen mamma" å hun kysser å klemmer magen mange ganger daglig :)
 
Leenge siden!! :p

Jeg har endelig funnet mannen i mitt liv <3 og er nyforelsket og kanskje gravid, hehe... kanskje kanskje får Benjamin endelig en etterlengtet lillebror eller lillesøster, ikke helt planlagt.. men sånt skjer, jeg er hvertfall ikke alene om det denne gangen, å er veldig spent på hva testen viser når jeg kan teste.. hihi, ellers har jeg begynt utdanning som frisør, som jeg bare elsker!! :D
 
Leenge siden!! :p

Jeg har endelig funnet mannen i mitt liv <3 og er nyforelsket og kanskje gravid, hehe... kanskje kanskje får Benjamin endelig en etterlengtet lillebror eller lillesøster, ikke helt planlagt.. men sånt skjer, jeg er hvertfall ikke alene om det denne gangen, å er veldig spent på hva testen viser når jeg kan teste.. hihi, ellers har jeg begynt utdanning som frisør, som jeg bare elsker!! :D

Åhh så herlig <3 Godt du har funnet en kjekk mann, er viktig å være med noen man føler seg vel med :) Lykke til med graviditeten da evt :D
 
Ja.. Kjempe heerlig :) takk!! Veldig spent.. Hehe
 
Back
Topp