Hege79 Glad i forumet 11 Aug 2006 #1 http://www.babyverden.no/Forum/tm.aspx?m=1081911 Synes det var litt skummelt jeg!
Hege79 Glad i forumet 11 Aug 2006 #2 ORIGINAL: Skalken ja jeg så den!! får håpe hun har det bra!!!!! og at hun ligger trygt på sykehuset og føder [:)] Ja, vi får håpe det! [:)]
ORIGINAL: Skalken ja jeg så den!! får håpe hun har det bra!!!!! og at hun ligger trygt på sykehuset og føder [:)] Ja, vi får håpe det! [:)]
Hege79 Glad i forumet 11 Aug 2006 #3 ORIGINAL: dollface det vakke meeeg... Det var da enda godt[:)] Du skal få lov å føde altså, men jeg syntes det var litt unødvendig med ambulanse og sånn!
ORIGINAL: dollface det vakke meeeg... Det var da enda godt[:)] Du skal få lov å føde altså, men jeg syntes det var litt unødvendig med ambulanse og sånn!
BflyW Elsker forumet 11 Aug 2006 #4 Hihi.... Du må tydeligvis melde fra bare det har vært en ambulanse på tur i Sandefjord... [8D] Godt å høre at du er på beina og har det bra.
Hihi.... Du må tydeligvis melde fra bare det har vært en ambulanse på tur i Sandefjord... [8D] Godt å høre at du er på beina og har det bra.