Her bor vi

x1xtonje07

Forumet er livet
Må jo vise hvordan vi har det og da [:D]
 Imageshack vil ikke i dag, så jeg får bare lastet opp ett og ett bilde [8|]

her er stuen:

spisebordet:

og kjøkkenet... resten kommer etterhvert

Så fint dere har det!

det er ganske så tomt her nå da, siden eksen tok med seg halvparten av tingene, men det er egentlig veldig greit med stor plass på gulvet [;)]

ORIGINAL: Tulla84

Så fint dere har det!

Kjempefint!! Er det Filip som ligger på gulvet?? Han så så utroli stor og lang ut!! [:)]  

ORIGINAL: tonje07

det er ganske så tomt her nå da, siden eksen tok med seg halvparten av tingene, men det er egentlig veldig greit med stor plass på gulvet [;)]

Aldri så galt at det ikke er godt for noe [:D] Synes du hadde det veldig fint hjemme hos deg! Også så ryddig da!! Tør ikke ta bilder herfra nå for her ser det ut som stor-hufsa har rast rundt [&:]

ORIGINAL: diruT

ORIGINAL: Tulla84

Så fint dere har det!

Kjempefint!! Er det Filip som ligger på gulvet?? Han så så utroli stor og lang ut!! [:)]  

ja det er filip ja [:)] han er veldig lang!!

ORIGINAL: Jaggumeg

ORIGINAL: tonje07

Aldri så galt at det ikke er godt for noe [:D] Synes du hadde det veldig fint hjemme hos deg! Også så ryddig da!! Tør ikke ta bilder herfra nå for her ser det ut som stor-hufsa har rast rundt [&:]

hehe... sånn ser det ut når jeg er alene med filip - når emily er her, tør jeg nesten ikke ha besøk [8|] hehe

Back
Topp