Her bor scrappeDolly

Dollface

Forumet er livet
VIP
I et hjørne av soverommet har jeg nå installert meg.. Trengte mer plass i stua, og her inne høres ikke silhouetten inn til Tobias når jeg sitter og jobber om kvelden.. [:D]  Har nettopp hengt opp hylla, samt ryddet, så nåå er det orden i sysakene.. [8D]

Here it is.. My loooovely silhouette [:D]

Stæsj, stæsj og stæsj.. Jeg har kjøpt de plastboksene på biltema og på Obs har de også billige bokser [:)]

Og her er tanga forvist langtbort i hylla.. De rosa eskene er fulle av bilder..
Papiroppbevaring må visst utvides, for her er det fuuullt.. (noe har shoppa vel mye mønsterark i det siste[8|])

Så fin arbeidsplass!

*heldiggrisen*

Får finne meg en krok selv!!!!
Hmmm...
Hvor? Hehe!!!

Jeg vil og ha scrappekrok/rom! Må ordne meg en plass når vi flytter![:D] 

Hvor har du kjøpt den stanga med de boksene?

så fint rom[:D]Jeg vil også ha!! Takk for biltema tips[;)]Har jeg ikke tenkt på[8D]
Hvordan oppevarer dere mønsterarkene?

Niiiice![:D]
Jeg må se til å få rydda scrappepulten min. Sambo har en tendens til å sette ALT han finner, som han ikke vet hvor han skal gjøre av, oppå pulten min. Grrr![>:]
Må jo få gjort ferdig utfordringa jeg fikk av asil for leeenge siden.[:D]

ORIGINAL: MiaC

Jeg vil og ha scrappekrok/rom! Må ordne meg en plass når vi flytter![:D] 

Hvor har du kjøpt den stanga med de boksene?

Den har jeg kjøpt på IKEA.. de selger den ikke lenger, men de har en annen type som er nesten helt lik [:)]

Summerbaby - de boksene ligger i FISKEutstyrsavdelingen på biltema av alle steder [:D]
Og arka har jeg arkivmapper i plast - en med sorteringslommer og en uten..  den uten lommer/inndeling koster 40 kroner på panduro, den andre har jeg fått og aner ikke hva den koster, men skal nok ut å kjøpe meg en ny papertaker om ikke lenge..

Back
Topp