Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herlighet en lang uke [emoji21][emoji28]Nå er det ikke postgang på lørdager lenger, så om de først skal motta henvisningen (som jeg regner med går elektronisk),og deretter vurdere den så vil jeg tro de trenger mer enn 1 virkedag.. jeg ville nok ventet til neste mandag før jeg evt. ringte. Tror kanskje de vurderer henvisninger en gang i uken (vet de gjør det på en del andre ting i alle fall)
Da blir det lang 1 1/2 uke [emoji28]Haha klarte ikke holde meg. Jeg ringte og var satt opp til time 23. august![]()
Haha ja [emoji23]Da blir det lang 1 1/2 uke [emoji28]
Da har jeg også min ultralyd! Er nesten 8 uker daHaha klarte ikke holde meg. Jeg ringte og var satt opp til time 23. august![]()
Så bra! Jeg håper jeg er 7+6 da. Men kanskje bare 7+2. Aner rett og slett ikke.Da har jeg også min ultralyd! Er nesten 8 uker da
Så bra! Jeg håper jeg er 7+6 da. Men kanskje bare 7+2. Aner rett og slett ikke.
Det blir spennende å se da! [emoji3]Jeg tror jeg skal være 8 uker den dagen. Men i følge legen mente han jeg var 2 dager mindre. Dvs at jeg er 7+5 den dagen. Da er vi ganske likt ift uker![]()
Fordi jeg har pcos og hadde så sist. Pluss at vi iķke var enig om hvor langt jeg er på vei.Hvorfor har du fått henvisning til tul?