Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herlighet en lang uke [emoji21][emoji28]Nå er det ikke postgang på lørdager lenger, så om de først skal motta henvisningen (som jeg regner med går elektronisk),og deretter vurdere den så vil jeg tro de trenger mer enn 1 virkedag.. jeg ville nok ventet til neste mandag før jeg evt. ringte. Tror kanskje de vurderer henvisninger en gang i uken (vet de gjør det på en del andre ting i alle fall)
Da blir det lang 1 1/2 uke [emoji28]Haha klarte ikke holde meg. Jeg ringte og var satt opp til time 23. august
Haha ja [emoji23]Da blir det lang 1 1/2 uke [emoji28]
Da har jeg også min ultralyd! Er nesten 8 uker daHaha klarte ikke holde meg. Jeg ringte og var satt opp til time 23. august
Så bra! Jeg håper jeg er 7+6 da. Men kanskje bare 7+2. Aner rett og slett ikke.Da har jeg også min ultralyd! Er nesten 8 uker da
Så bra! Jeg håper jeg er 7+6 da. Men kanskje bare 7+2. Aner rett og slett ikke.
Det blir spennende å se da! [emoji3]Jeg tror jeg skal være 8 uker den dagen. Men i følge legen mente han jeg var 2 dager mindre. Dvs at jeg er 7+5 den dagen. Da er vi ganske likt ift uker
Fordi jeg har pcos og hadde så sist. Pluss at vi iķke var enig om hvor langt jeg er på vei.Hvorfor har du fått henvisning til tul?