Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 18+2, aner du ca. Når jeg får innkallelsen? Ifht. Undersøkelse av morkaken?Helt vanlig med ny kontroll om morkaken er foranJeg skal tilbake i uke 32. Fikk da beskjed om at det var for tidlig å se om den dekket utgangen. Om den dekker utgangen må du ta keisersnitt, men den pleier som regel å flytte seg opp så jeg ville ikke stresset over det.
Å... Får håpe den flytter på seg..Jeg har morkake som dekker hele åpningen, dessverre!vi fikk ny time til ul mens vi var på OUL. Den timen skal jeg ha når jeg er 28 uker på veg..
Fikk ny time da jeg var på OUL. Nevnte de ikke noe om det til deg? De satt da opp i uke 32.Jeg er 18+2, aner du ca. Når jeg får innkallelsen? Ifht. Undersøkelse av morkaken?![]()
Han sa ingenting og når, han sa bare at han skulle sende en henvisning ..Fikk ny time da jeg var på OUL. Nevnte de ikke noe om det til deg? De satt da opp i uke 32.
Takk!I ca 8% av alle svangerskap ligger morkaka foran, men heldigvis er det kun 1% som opplever at den sperrer når kroppen er klar for fødsel!lykke til, håper din flytter seg før fødsel!