Et par dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til lege på onsdag og tenkte å spørre han da om han har tid Han gjorde det med de to første, så vil mest tro han gjør det denne ganga ogNoen som har fått tatt ultralyd hos fastlege? Så sist at de har uktralydapparat. Skader vel ikke spørre? For å se hjerteslag evt? Så tul litt senere?
Tror faktisk jeg spør. Vet også at der er medisinstudenter så de kan få lov å prøve seg for min del. Forrige gang ultralyda jeg meg selv på jobbJeg skal til lege på onsdag og tenkte å spørre han da om han har tid Han gjorde det med de to første, så vil mest tro han gjør det denne ganga og
Aner ikke med Trondheim, men så enig med deg i at det er utrolig synd det ikke er likt for alleNoen som vet om en får tul fra statlig hold i Trondheim? Synn ikke alle har det
Når de først skal innføre noe, så bør det innføres likt over hele landet synes jeg. Skal ikke "straffes" for å bo på "feil" sted. Men menAner ikke med Trondheim, men så enig med deg i at det er utrolig synd det ikke er likt for alle
Åh, helt enig! Helt tullete at det skal være så store forskjeller utifra hvor i landet man borNår de først skal innføre noe, så bør det innføres likt over hele landet synes jeg. Skal ikke "straffes" for å bo på "feil" sted. Men men
Åi, så gøy å ha mulighet til det da! Jeg hadde vel misbrukt den mulighetenTror faktisk jeg spør. Vet også at der er medisinstudenter så de kan få lov å prøve seg for min del. Forrige gang ultralyda jeg meg selv på jobb
Ja er jo det! Nå må jeg evt betalte nærmere 2000kr hver gang jeg evt skal va en privat ultralydÅh, helt enig! Helt tullete at det skal være så store forskjeller utifra hvor i landet man bor
Hehe klarte heldigvis å ikke misbruke den! Men hadde kollega som viste og lot de være med. Viste der var en spire da. Var vel rundt 10-11 uker på veiÅi, så gøy å ha mulighet til det da! Jeg hadde vel misbrukt den muligheten
1 døgnDere som har fått henvisning til offentlig TUL i uke 11-13, hvor lang tid tok det fra henvisningen ble sendt og til dere fikk melding om time?
Så raskt alle har fått svar da! Jm sendte henvisning sist tirsdag men har enda ikke hørt noe1 døgn