Henvisning til TUL

Noen som har fått tatt ultralyd hos fastlege? Så sist at de har uktralydapparat. Skader vel ikke spørre? For å se hjerteslag evt? Så tul litt senere?

Noen som har fått tatt ultralyd hos fastlege? Så sist at de har uktralydapparat. Skader vel ikke spørre? For å se hjerteslag evt? Så tul litt senere?
Jeg skal til lege på onsdag og tenkte å spørre han da om han har tid :) Han gjorde det med de to første, så vil mest tro han gjør det denne ganga og:laughing002

Noen som vet om en får tul fra statlig hold i Trondheim? Synn ikke alle har det

Jeg skal til lege på onsdag og tenkte å spørre han da om han har tid :) Han gjorde det med de to første, så vil mest tro han gjør det denne ganga og:laughing002
Tror faktisk jeg spør. Vet også at der er medisinstudenter så de kan få lov å prøve seg for min del. Forrige gang ultralyda jeg meg selv på jobb

Noen som vet om en får tul fra statlig hold i Trondheim? Synn ikke alle har det
Aner ikke med Trondheim, men så enig med deg i at det er utrolig synd det ikke er likt for alle

Aner ikke med Trondheim, men så enig med deg i at det er utrolig synd det ikke er likt for alle
Når de først skal innføre noe, så bør det innføres likt over hele landet synes jeg. Skal ikke "straffes" for å bo på "feil" sted. Men men

Tror faktisk jeg spør. Vet også at der er medisinstudenter så de kan få lov å prøve seg for min del. Forrige gang ultralyda jeg meg selv på jobb
Åi, så gøy å ha mulighet til det da! Jeg hadde vel misbrukt den muligheten :hilarious:

Åh, helt enig! Helt tullete at det skal være så store forskjeller utifra hvor i landet man bor
Ja er jo det! Nå må jeg evt betalte nærmere 2000kr hver gang jeg evt skal va en privat ultralyd

Åi, så gøy å ha mulighet til det da! Jeg hadde vel misbrukt den muligheten :hilarious:
Hehe klarte heldigvis å ikke misbruke den! Men hadde kollega som viste og lot de være med. Viste der var en spire da. Var vel rundt 10-11 uker på vei

Hadde egentlig ikke tenkt å bestille legetime før uke 12 burde kanskje ta kontakt før da. Skal denne ultralyden være mellom uke 11-13?

Jeg ble henvist idag av jordmor og fikk time bare tre timer etterpå til TUL i uke 12, veldig greit å slippe å betale for privat i uke 12 da

Back
Topp