Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var akkurat det jeg mente, takkJeg var hos fastlegen min, hun henviste meg til sykehuset, og sykehuset sendte mer melding/innkalling til time på Helsenorge samme dag. Hvis det var det du mente?
Haha, jeg skjønner!Det var akkurat det jeg mente, takk
Jm sendte henvisning igår og jeg er bare spent og utålmodig på når jeg kan forvente svar
Aner ikke, jeg har også vært på sånne akutt-timer når det har vært behov for det tidligere men alltid sykehus. Men dette er snakk om offentlig TUL som alle har krav på (så lenge det er kapasitet til det på sykehuset), hvis det var det du mente?Jeg fikk henvisning fra fastlegen for tidlig UL i nesten alle svangerskap pga små blødninger osv, men fikk aldri til sykehus, men til 'vanlig' ginekolog. Er det noe forskjell?
Det varierer visst veldig ja. Kommer nok an på om sykehuset har gidda å prioritert og rydda plass til TUL for alleDa jeg spurte fastlegen min om henvisning til TUL så mente hun at de kun prioriterte de over 35 år her i området, så hun trodde ikke jeg kom til å få noe tilbud om det. Rart det skal være så store forsjeller fra sted til sted. Fikk time til første svangerskapskontroll når jeg er i uke 9, så får se om hun prøver å henvise da eller ikke.
Jaja, heldigvis har vi økonomien til 2 private TUL. Så da blir det uansett TUL når jeg er 8+6 og en gang mellom uke 12 og 13.Det varierer visst veldig ja. Kommer nok an på om sykehuset har gidda å prioritert og rydda plass til TUL for alle
Ja, det hadde jeg også gjort om ikke jeg fikk Og så pleier fastlegen min være snill og sjekke med ul for gøy så håper han vil sjekke neste uke når jeg skal der, er 8+2 da Så føler meg heldig der!Jaja, heldigvis har vi økonomien til 2 private TUL. Så da blir det uansett TUL når jeg er 8+6 og en gang mellom uke 12 og 13.
Kan fastlegen din sjekke med UL? Det kan de ikke der jeg har fastlege. Så da er du heldigJa, det hadde jeg også gjort om ikke jeg fikk Og så pleier fastlegen min være snill og sjekke med ul for gøy så håper han vil sjekke neste uke når jeg skal der, er 8+2 da Så føler meg heldig der!
Ja, han har sjekka med ultralyd rundt uke 8 i begge svangerskapene mine Ikke noe fancy greier alså, men får iallefall sett om det er hjertebank og evnt hvor mange Tror han synes det er litt gøy og at det er derfor han gjør detKan fastlegen din sjekke med UL? Det kan de ikke der jeg har fastlege. Så da er du heldig
Så gøy da Tror ikke de har UL apparat der jeg har fastlegeJa, han har sjekka med ultralyd rundt uke 8 i begge svangerskapene mine Ikke noe fancy greier alså, men får iallefall sett om det er hjertebank og evnt hvor mange Tror han synes det er litt gøy og at det er derfor han gjør det
Nei, vet ikke hvor vanlig det er at de har det.. Men er et veldig lite legekontor og vi har generelt god fastlege-dekning her jeg bor så tror de pleier ha tid til «litt ekstra»Så gøy da Tror ikke de har UL apparat der jeg har fastlege
Lusus daNei, vet ikke hvor vanlig det er at de har det.. Men er et veldig lite legekontor og vi har generelt god fastlege-dekning her jeg bor så tror de pleier ha tid til «litt ekstra»
Fikk melding om at time var satt opp dagen etter henvisningen ble sendtDere som har fått henvisning til offentlig TUL i uke 11-13, hvor lang tid tok det fra henvisningen ble sendt og til dere fikk melding om time?