Henvisning til TUL

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Hvor lang tid tok det fra legen sendte henvisning til du fikk brevet i posten? Og hvor langt frem i tid ble timen og hvilken uke fikk du time?
Legen sendte henvisning i går og jeg er så spent!:smiley-angelic001

Nå fikk jeg riktignok avslag på henvisningen hos sykehuset (legen sendte med en gang), men svaret kom vel omtrent en uke etter jeg var hos legen selv - så gikk fort i det minste :)

Var hos legen og det ble sendt henvisning torsdag forrige uke. De hadde ikke rukket å se på det når jeg ringte dit i går(tirsdag), men da fikk jeg time over telefonen allerede på fredag :)

Hvor lang tid tok det fra legen sendte henvisning til du fikk brevet i posten? Og hvor langt frem i tid ble timen og hvilken uke fikk du time?
Legen sendte henvisning i går og jeg er så spent!:smiley-angelic001
1 døgn før jeg hadde svar digitalt

Jeg ringte dit jeg var henvist dagen etter og fikk avtalt med dem, det var helt greit. De fleste bruker å synes det er greit.
-snikeTiger

Jeg ringte dit jeg var henvist dagen etter og fikk avtalt med dem, det var helt greit. De fleste bruker å synes det er greit.
-snikeTiger
Samme gjorde jeg :)
Lønner seg å være frempå selvom jeg nesten synes det er ubehagelig å ringe å mase

Nå fikk jeg riktignok avslag på henvisningen hos sykehuset (legen sendte med en gang), men svaret kom vel omtrent en uke etter jeg var hos legen selv - så gikk fort i det minste :)

Kan man få avslag på henvisning? :eek:

Back
Topp