Henvisning til tidlig ultralyd

Kaja9

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Hei flotte damer og gratulerer til alle sammen! For en spennende tid vi går i møte. Jeg sluttet på p-piller i oktober 14, og har siden kun hatt mensen 2 ganger. Siste menstruasjon var 21.desember, men alle graviditetstester i januar var negative. Jeg er ganske sikker på at EL var 14.februar (får alltid store/ømme bryster mellom EL og IKM), fikk positiv test 28.februar der ukesindikatoren viste 2-3 uker. Var hos fastlegen i dag og fikk henvisning til tidlig UL for å klargjøre en mer eksakt termindato. Hurra, det blir så spennende. Klarer ikke å tenke på mye annet enn baby nå for tida altså. Hvordan har dere det i kveld?

Gratulerer så mye :-) vi har en spennende tid foran oss :-)
Har faktisk vært ute og gått en lang tur i dag. Og det er første gang siden jeg ble gravid, har vært av og på dårlig. Men vond rygg, så tenkte en tur kanskje var greit. Merker det godt nå, men føles greit og ha gjort noe :)

Gratulerer så masse med spiren i magen :) Jeg har akkurat lagt barna og sleng beina i sofaen for en velfortjent pause med Frustrerte fruer på viaplay :D

Gratulerer så mye :) vi har en spennende tid foran oss :)
Har faktisk vært ute og gått en lang tur i dag. Og det er første gang siden jeg ble gravid, har vært av og på dårlig. Men vond rygg, så tenkte en tur kanskje var greit. Merker det godt nå, men føles greit og ha gjort noe :)
Takk, du og :) En gåtur hørtes fint ut. Jeg har vært ekstremt trett i det siste, men foreløpig ingen kvalme (bank i bordet). De siste tre dagene har jeg dog hatt skikkelig influensa, tror ikke jeg har følt meg så syk siden jeg var liten. Heldigvis på bedringens vei nå, håper jeg får meg en tur ut i ettermiddag :)

Tidlig. Hos min lege var det ikke normalt før uke 10, men fikk allikevel UL i uka 7 fordi jeg gjerne vil vite om jeg er kortere/lengre på vei og om det er hjertelyd :)v

10 uker vanlig her å. Men kvalmen kommer garantert og da sykemeldes jeg. Også ønsker jeg en ultralyd og håper få en henvisning.

Det samme håper jeg på. Har for sikkerhetsskyld bestilt time til privat UL i slutten av mars hvis jeg ikke skulle få henvisning av lege. Hadde vært greit å spare de 1300 kr, men men :)

Back
Topp