Henvisning til OUL

Starlen

Elsker forumet
Noen som vet hvor lang tid det tar før henvisning er sendt til sykehuset og til man får svar? Kjenner jeg er kjempe spent på når vi får innkallelse :)

Tar vel bare nåken dagar vil eg tru, eg fekk timen på dagen når eg var på tidlig ultralyd så da gjekk iallfall kjapt! gjekk under ei veke fra henvisning til tidlig ultralyd blei sendt og eg fekk time :-)

Her ble henvisning sendt torsdag, mandagen etter lå innkalling i posten.

Har jeg forstått det riktig når det er legen som gjør det praktiske rundt søknad ifm første svangerskapskontroll og jeg mottar innkalling i posten?

Har jeg forstått det riktig når det er legen som gjør det praktiske rundt søknad ifm første svangerskapskontroll og jeg mottar innkalling i posten?
Ja :)

Legen sendte henvisning for fire uker siden, fortsatt ikke hørt noe:O Måtte ringe, og de holder visstnok på med de med termin i mai nå (Ahus).

Tok nesten to uker her! Var like spent hver dag posten kom, men fikk endelig svar i går :)

Tror det tok en uke i fra jeg var hos legen til jeg fikk brev med datoen til UL i postkassen :) Kanskje sjekke med legen at han ikke har glemt det hvis det tar så himla lang tid :)

Var hos lege for én uke og to dager siden, fortsatt ikke svar på blodprøver eller innkalling til oul i posten.

Satser på det kommer snart:)

Var hos lege for én uke og to dager siden, fortsatt ikke svar på blodprøver eller innkalling til oul i posten.

Satser på det kommer snart:)

Ser vi har termin samtidig (1 dag forskjell) men jeg fikk ikke ta blodprøver på tirsdag (11+1) så måtte komme tilbake. Fikk du ta? Håper vi får svar på UL snart :) Har regnet at det blir sikkert første uken i januar men hadde vært gøy med privat ul rett før jul så vi får vite kjønn. Vi skal si det på juleaften (ingen som vet enda) :)

Ser vi har termin samtidig (1 dag forskjell) men jeg fikk ikke ta blodprøver på tirsdag (11+1) så måtte komme tilbake. Fikk du ta? Håper vi får svar på UL snart :) Har regnet at det blir sikkert første uken i januar men hadde vært gøy med privat ul rett før jul så vi får vite kjønn. Vi skal si det på juleaften (ingen som vet enda) :)

Jeg fikk ta blodprøver, men urinprøven mente hun jeg ikke skulle levere på første kontroll, så den ble med hjem igjen :p

Vi er jo begge godt innenfor tidsrommet for når første kontroll skal være, så det er rart legene har så ulik praksis på det der.

Uke 16-18 blir vel uke 51-1? Vi satser på time etter nyttår for da er det mye roligere på jobben til mannen min :)

Kult at ingen vet det og at dere venter til julaften! Skulle gjerne ventet til da jeg og, men tror ikke det lar seg gjøre rent praktisk. Har fortalt det til tre stk så langt. Så vi deler det nok med familie etter privat ul 12+2. Venner og jobb får vite litt etterhvert. Mine foreldre får nok vite det i helgen, er på hyttetur med dem og vin er uunngåelig.

Back
Topp